|
|
|
|---|---|
|
Vad tror ni om denna: Länk Ev. lite högt pris men det är liten konkurrens på dessa bilar i norr och utrustningsnivån borde väga upp lite, jag är dock medveten om avsaknaden av M-paket kan påverka negativt. Linus Bil har ett gäng bilar kring 200 som förvisso ser fina ut, men sannolikt inte är ärliga som drar ner prisbilden. Jag importerade bilen själv från Tyskland hösten 2008 av auktoriserad försäljare. MVH baccala | |
|
VÄRDERINGSUTLÅTANDE Bilpriser.se har värderat följande objekt enligt nedan, baserat på de uppgifter och den registreringsinformation som erhållits samt att fordonet är i fullgott skick. Köppris 190 700 kr Uppskattat pris vid köp hos bilhandlare. Privatpris 169 000-180 000 kr Uppskattat pris vid köp hos privatperson. |
|
|
Och sanningen ligger nog någonstans mitt emellan begärt och värderat... ___ //Ulf |
|
| Håller med Ulf. Sålde själv min 530d för några månader sedan för 158k. Samma miltal men sportstolar i tyg, taskiga däck, manuell, dåliga stereon. Den specen ger ju en rätt begränsad skara köpare men det var ändå en del folk som hörde av sig så Baccala bör nog kunna få betydligt fler spekulanter = närmare handlarpriset än privatpriset. Kanske rentav mer om utbudet är begränsat. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.