|
|
|
|---|---|
523i_96 |
Hej! Hur sitter skärmbreddarna fast på en m535? Jag är mycket tacksam för svar då jag måste åtgärda annars oåtkomlig rost. MVH: Magnus |
|
Dem sitter skruvade innifrån.. Mvh Janne. |
|
|
skumt, de jaf hade satt fast med någon slags klibbig massa + plastklipsar in genom originalskärmen... Måste ha varit något eftermonterat, men väldigt smidigt att få loss. ///Tomas M Länk BMW E28 registret #001 |
|
|
Tompas: hur mycket har du kvar av /// Mpaketet??? //Cosmos "Borrows My Wallet" E28 Registret #160 |
|
|
Jo,det sitter en anordning på själva breddarbiten med en gängad plaststång och sen sitter den fast s.a.s innifrån med en plastmutter(skärmen har borrade hål standard)+ att jag tryckte lite karrosserikitt mellan vid monteringen...lite förtydligande bara. Så var det monterat på min bil om jag inte kommer ihåg fel,kanske inte original.. Mvh Janne. |
|
|
Cosmos: Den sista biten av min gamla E28 såldes idag (M-vingen) och jag är numera totalt E28-lös ;/ Hoppas föresten du får iordning 520'n och att de vita blinkersena sitter fint? =) ///Tomas M Länk BMW E28 registret #001 |
|
Hello Nasty! |
Fram är det skruvat men bak sitter det med klips. /Henrik |
523i_96 |
Tack grabbar! Hittade skruvarna... Men tre av fyra skruvar var av, så den satt även med dubbelhäftande tejp. MVH: Magnus |
|
He,he det var bara framskärmsbreddarna som jag grejat med hade ingen tanke på dem bakre i beskrivningen...:) Henrik har ju rätt såklart..men det verkar vara fram du varit o slipat. Mvh Janne. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.