|
|
|
|---|---|
|
Den till vänster eller höger? Till bakfälgarna, fram kommer jag ha de till vänster fast 15mm. Länk | |
|
Den till vänster. Mindre risk för vibrationer om det är centreringsring. Mvh Viktor Örtegren E-post: viktor@schmiedmann.se WWW.SCHMIEDMANN.SE Vi har ALLT till BMW! |
|
|
Men passar den till vänster då? Går den över org navet? |
|
|
Svårt att se på bilden men om den är till för E46 så ska det inte vara några problem. Jag har 10mm spacers med centrering på min. Mvh Viktor Örtegren E-post: viktor@schmiedmann.se WWW.SCHMIEDMANN.SE Vi har ALLT till BMW! |
|
| 10mm bak då? | |
|
För tillfället fram men har haft bak tidigare. Passar inte spacern på navet så är det fel spacer. Mvh Viktor Örtegren E-post: viktor@schmiedmann.se WWW.SCHMIEDMANN.SE Vi har ALLT till BMW! |
|
| Ni verkar inte ha 10mm spacers med centrering? Hittar det endast på 20mm. Måste rent generellt säga att Er sida e mäkta rörig och svårnavigerad! Hade säkert beställt flera saker om jag hade hittat dem.. finns ingen ork att leta i röran! | |
|
Jo vi har 10mm med centrering men av någon anledning så har de som gjort hemsidan fått för sig att det är bättre att skriva det totala måttet av båda skivorna i setet istället för vilket mått varje skiva har. Det är ändrat nu så det blir lite lättare att hitta nu kanske Länk Jo jag kan hålla med om att hemsidan är lite rörig innan man lärt sig den. Tyvärr så är det inget vi kan påverka så mycket för det är inte vi som bestämmer vad som ska finnas med på hemsidan eller hur navigeringen ska se ut, vi kan bara komma med förslag. Om det är något du letar efter så maila eller ring vår support så hjälper vi dig. Mvh Viktor Örtegren E-post: viktor@schmiedmann.se WWW.SCHMIEDMANN.SE Vi har ALLT till BMW! |
|
| Det förklarar saken - tack för bra svar! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.