|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
fredde7: Jo, visst är detta forum till för diskussion, och jo, visst skall vi vara rädda om miljön... Inga andra plattityder du känner att du vill dela med dig av? Tråden handlade om en lustig skylthållare för bövelen, släpp sargen lite och höj blicken skall du se att livet blir lite roligare...;)) =) |
|
|
Länk |
|
fredde 7 |
lloyden:jag har det rätt bra...Tar det allt annat än allvarligt.Frågan jag ställde mig var Varför?? Varför vill mistfizz ha denna skylt, vill han öka riskerna för skadegörelse på bilen....vill han framstå som ett miljösvin(menar inte att han är det) skylten påminner mig om skyltar med texter som "din dröm min verklighet" "jag har råd"mm. Var och en får ha sin egen skylt....jag förstod bara inte riktigt det kuliga.själv gillar jag "BMW när du älskar att köra" lexus:här slängs inga stenar i växthuset. Vad bra att ni i denna tråden har svaret på klimatfrågan...vore ju bra om ni kunde nå ut med era råd & rön lite bredare så att detta enorma kunnande kunde överföras till de som bestämmer. |
| fredde 7: Inget skulle göra mig lyckligare än om dom vackra inflytelserika människorna trodde samma sak som jag | |
|
JohanE: PK: Politiskt korrekt. |
|
|
Fredde7: Varför - Ja som du märker tycker flera på forumet (flertalet?) att den är rolig! Ganska bra anledning! Sen spelar det säkert in att det stör sådana som dig lite... Vad gäller miljödebatten så tar man spåret, "säkra för det osäkra". Är väl ganska många som är överens om att de flesta domedagsprofetior inte är bevisade men som sagt, försiktighetsprincipen gäller. Sen kanske du inte följt debatten med "ClimateGate" - vissa forskare förfinar siffrorna lite för att få fram rätt effekt... Mycket pengar inblandat då ska man aldrig köpa allt rakt av! |
|
fredde 7 |
då bjuder jag gärna på de;) |
|
fredde 7 +1!! |
|
J.Lindström |
Skulle vilja ha: Miljöbil-för jag kan köra i miljön Det kan ju nämligen inte t.ex sånna bögbilar som Toyota Prius eller Hyundai i10!! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.