|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Alltid kommer det att reta någon. Länk Jag klimatkompenserar för din miljöbil. /Andreas | |
| Underbart ! :-) | |
| Kul, men du riskerar att få bilen repad...svensson är inte tolerant när det gäller avvikelser från allmänt vedertagna åsikter som man "ska" ha :/ | |
|
Haha fy fan va bra :) |
|
|
Klockrent! Mvh Markuz |
|
|
en annan som jag såg i ett p-hus: "KÖPT FÖR SVARTA PENGAR" också risk för skadegörelse. själv har jag: "Freude am Fahren" |
|
| glömde att jag säga vad jag tycker om din skylt. gillart. | |
|
Hehe, den var fin! Det behövs något mot denna överdrivna klimathysteri. Håller på att bli nåt alldeles galet. Läste för nån dag sen om en en finsk snubbe som ville sätta folk i "eco-läger" där dom skulle tvingas lära sig hur nära domedagen är och sluta bruka bilar osv. Jösses! Internationellt E34 M5 register Länk |
|
|
Tack alla. De på BMW var riktigt roade nu på lunchen när de fick montera hållaren (jag vet att man kan göra det själv, men om man kan delegera en uppgift så skall man göra det... ) Jag klimatkompenserar för din miljöbil. /Andreas |
|
|
Så ska det se ut mistafrizz! Vill ha en likadan på min :-) Mvh Philip |
|
|
Philip: Maila Kjell på info@dekal-dekor.se så löser han det. Kan tipsa om deras "Osynliga skyltar" också. Jag klimatkompenserar för din miljöbil. /Andreas |
|
|
Du gör verkligen samhället en tjänst genom att bruksa en M5 E61! Mvh Philip |
|
|
Ja, eller iaf Statoil.. ;-) Nu hoppas jag bara hamna framför en Prius eller liknande - så kan de sitta där och tråka i sin "golfbil", medan jag öser på med Launch control. Jag klimatkompenserar för din miljöbil. /Andreas |
|
|
Den var fin. Jag vill också ha en :) /Peter med Cayenne S (361g/km CO2) |
|
| Underbart, det är den varianten som inte syns på fartkameror va? måste beställa oxå :P | |
|
Bomis: Japp, jag provade idag att ta en bild med min Iphone4 och aktiverad blixt - och då syntes inte ett spår av reg numret. Kom ihåg att välj den som är EU skylt i plåt, jag tyckte den blev riktigt bra. Jag klimatkompenserar för din miljöbil. /Andreas |
|
| Haha klockren ;) | |
| Snyggt! | |
|
Utmärkt:). Stephan |
|
|
Köpte denna för ngt år sen, inte lika roligt på en sur 545 som en M5, men iaf :) Länk |
|
|
Lus: alla "statements" uppskattas. Jag klimatkompenserar för din miljöbil. /Andreas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.