AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.349

Krångel med Angel eyes..

Visa användare
14
Xano
320i -05
Har precis installerat mina LED:s till min bmw e90, så stötte jag på ett problem.
När jag var klar med allt, så såg jag att den högra sidan lös mer den hade typ mer sken. Jag vet inte vad som problemet är.
Jag har en fundering, kan det bero på att skruvarna inte sitter i som dom ska?.
För en av skruvarna på vänstra sidan blev gängade så jag fick borra i skruven och ta loss den med en polygrip. Så i sin tur sitter inte den vänstra skruvarna i rätt hårt, och då inte få så mycket kontakt med ringarna..
Är väldigt ledsen över detta och jag vet inte vad jag ska göra.. Några tips på vad man kan göra..
Tack på förhand / Xano

He
1.208
Herr.Bayer
Audi A6 TDI -2012
Tror snarare att du "träffat rätt" läge på ljusstaven till ringarna på din högra sida och missat på den vänstra. LED lyser närmare och rakt in i staven medan du kan ha missat att få staven att komma in i springan som finns på dem LED. Så va det när jag installerade mina första gången på min förra bil (E90). Gör om jobbet bara så ska du se ;)

"Riktiga män kör diesel"
Visa användare
14
Xano
320i -05
När du menar springan så menar du kanske dom där halv cirklarna som det finns två av?..
Tack för hjälpen, nu när du säger det så kollade jag inte ens när jag la in den vänstra LEDn ^^ tack igen
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.