|
|
|
|---|---|
|
Har idagsläget alldeles för blåa led dimljus i fronten på bilen som jag tänkte byta till 4300k xenon för att matcha original lyse å angel eyes bättre. Måste man gå på ett canbus kit elr går de bra med vanligt kit utan att få nå varning i displayen för trasig lampa?? Någon med erfarenhet?? Min vilda chansning är att jag klarar mig med ett vanligt kit då inte lED lysena nu ger nå felmeddelanden.?? | |
Ls 443 Audi SQ5 8R
Tidigare ägt: BMW 328i -99 VW Golf R32 -04 VW Golf VR6 Syncro -97 BMW 330i M-Touring -04 Audi 1,8 TSQ BSR -00 BMW 320i STCC -05 BMW 320d -09 BMW 340i -17 |
precis, gå på ett vanligt kitt. du behöver heller inte va så noga med storleken på ballasterna, finns mkt plats att fästa dom i krockbalken. du kommer åt den via dimljushålen. tänka bara på att det blir rätt lampor med rätt sockel så du inte måste beställaom grejorna. |
|
Köpte mig ett kit från Xenonkungen. Fick byta ballasterna några gånger då helljusindikatorn blinkar till ibland då man tänder dimisarna. Fungerar annars klockrent och det har för mig gått utmärkt att fästa ballasterna med dubbelhäftande tejp bakom. Tyckte själv att det var lite knepigt att komma åt krockbalken vilket iofs säkert är bäst men jag har bara 2 leder på armen, handleden och armbågen. Räknar inte in axeln i detta då man inte kommer in med axeln i vart fall :-) Du har förmodligen HB4 sockel i dina, jag har det i alla fall. Vet inte om det blir avsevärt bättre ljus iofs men vitare och snyggare blir det. Köpte, om minnet är med mig, 6000K Tycker att det vanliga xenon 4300K är lite för gult men det är ju en smaksak. Niklas Fransosen |
|
|
Tack för snabba svaren :) Beställde ett 4300K hb4 (9006) kit |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.