|
|
|
|---|---|
|
funderar på att köpa en 318is. så jag undrar om det sitter diff i dom också eller om det bara är dom större modellerna. Vars kan jag hitta billiga ögonlock till den? Bmw wanabie | |
|
Tror dom diffar 25%...rätta mig om ja har fel. Ögonlock kan du hitta på www.carfashion.nu , www.nfs.nu, www.bilmodehuset.se mm... // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
| undrar även om det är något specielt jag ska tänka på innan jag köper en,problem? vad ligger försäkringen ungefär på en sådan? | |
| Det kan skilja väldigt mycket på försäkringar beroende på var man bor, försäkringens omfattning, föräkringstagarens ålder etc... Ett flertal försäkringsbolag har prisuträkningsmoduler på nätet. Man fyller i lite uppgifter och så får man prisuppgift på begärd försäkring. Det underlättar att ha ett regnummer på den bilmodell man vill fråga på. Annars är det bara att ringa runt till bolagen. | |
|
Det kan vara smart att ha bilen försäkrad på föräldrarna, så kan man känna många lappar. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
matte22k |
hej.. det sitter ingen diffbroms orginal på någon e30... |
|
Matte22k : ix då ?? :-)) //Peter |
|
| Min 318is 93:a har ingen diffbroms, tyvärr. Den är dessutom befriad ifrån ögonlock, men det är jag bara glad över. | |
| Min har inte heller diffbroms, och helförsäkringen går lös på ca 5000:- om året. | |
|
Bra bil!!snabb på låga varvtal,drar lite bensin(om man ine gasar för mycket)Försäkningen 6000 tusen om året på länsförsäkring. Bosnian Trance Expres |
|
matte22k |
froven: har ix:en diffbroms?? :) |
|
Det borde ju vara straffbart med 140hk och ingen diff. Hur ska man då sladda? är det några problev som man ska se upp för på en 318is? vars får man tag i en diff och vad kostar den? Bmw wanabie |
|
matte22k |
Länk kolla i sidan!! det är svårt att hitta en diffbroms med rätt utväxling.. om du hittar en ta väl hand om den! :) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.