|
|
|
|---|---|
|
Hej, vill efter erfarenhet lämna en varning gällande billackerare. Som många säkert redan vet så har Bilia köpt upp BMW Göteborg. Dessa lackerar även bilar åt BMW. Hade min bil inlämnad i ett försäkringärende och bilen hamnade hos Bilia i Kungälv. Vill varna för att de inte klarar av att lacka en bil ordentligt. Bilen är omlackad 3 ggr och den är fortfarnade inte helt bra. Lacken är flammig, och grynig på vissa ställen. Orkade inte med dem mer... Låt mao inte Bilia i Kungälv lacka om er bil. Mvh Håkan | |
|
Det var illa för plåtverkstan hos BMW på Mölndalsvägen har jag väldigt goda erfareneheter av. Kan de vara så att de skickar de äldre bilarna för omlack i Kungälv för att de inte hinner med? När jag var inne hos dem i förra veckan hade de 7 veckors väntetid för ett plåt och lackjobb. Eftersom det visade sig att det räcker med lite buckelfix och polering på min bil så ändrade dom sig till 3 veckors väntan. |
|
|
Hej, BMW på Mölndalsvägen lackerar inga bilar själva. Bilarna skickas iväg till tre, kanske fyra olika lackerare. Mvh H |
|
| Jag hämtade min förra E61 hos Toyota skadecenter i Gamlestaden när jag lämnade in hos BMW i Mölndal. Fick reklamera det jobbet efter ett par månader då lacken släppt... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.