|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har lite funderingar angående mina stötdämpare fram på min 320D -04. Just nu när jag utför amatörtestet av stötdämparna vill säga trycker till huven och tittar om framvagnen är stum el inte ger resultatet att min vänstersida lika gärna vara en jolle som rullades i 10 meters våger i nordsjön medans höger sidan är lika stum som Brad pitts sex pack från fight club. Vad jag förstår är att rekommendationen är att byta båda sidorna samtidigt. när jag surfar in på mekonomens hemsida och söker på regnr får jag två prisuppgifter en med M-paket och en utan! Hur vet jag vilken jag har? (bilen som jag har är inte sänkt), och får jag bara EN stötdämpare för 2000 kr? Och skall jag köpa fjäderbenslagring fram samtidigt? Tar gärna tips om andra ställen där jag kan beställa delar. | |
|
Hehe! Snyggaste problembeskrivning jag läst på länge=) Det är absolut bäst att byta båda stötdämpare på en gång och även fjäderlagringar när man ändå har ner allt. Om du har M-sport chassi ser din bil ut som min(kolla min sida). Om den inte har sportchassi från fabrik är det standarddämpare du ska ha. Länk har det mesta! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.