AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.300

angeleyes strul på e39

Visa användare
352
M-killen
Bmw 528im-00
Har en e39 00a som det hänt nått med angeleyes med på förar sidan.
Var o pilla på en glödlampa där bak o vips så la både angeleyes av på vänster samt backsensorn! Blinkersen lyser svagt på vänster istället för angeleyeset. Vad är detta för fel o är det nån som har ett tips vad det kan vara?

M-killen
bo
44
bockscar
525im -01
pillandet innebar det lampbyte?

En kollega satte en gång för länge sedan en 1 polig lampa där det skulle vara en 2 polig bak på en MB sprinter med påföljd att den inte gick att stänga av annat än om man samtidigt hade foten på bromsen....
Visa användare
352
M-killen
Bmw 528im-00
hej Bockscar. Nej det var inget lampbyte jag skulle göra, Hade en dimljus lampa som inte lös, o när jag tog ut hållaren så lös den plötsligt men fladrade lite i ljuset o efter det så funkar inte angeleyes på vänster sida samt att blinkersen lyser svagt precis om det vore ett jord fel? Backsensorn funkar inte heller nu så jag tycker detta verkar väldigt frustrerande. Måste få hjälp nu innan jag blir helt vansinig hihi. Hör dessa sker ihop eller varför lägger både backsensorn o angeleyeset av samtidigt bara för att man tar ut en lampa? Tacksam för all hjälp jag kan få. MVH Freddan

M-killen
Inte för att det är något svar på din fråga men när en av mina angeleyeslampor pajade så lyste blinkersen på min bil också när man hade parkeringsljuset på, minns inte riktigt om blinkersen lyste när man slog på halvljuset dock..
Visa användare
352
M-killen
Bmw 528im-00
PederF) Blinkersen ska lysa om parkerings lampan går. Det är tydligen nån säkerhets grej sa de på bmw när jag pratade med dem idag. Det var svårt att få tag på en 10w halogen lampa till parkering ljuset så jag pratade med mina vänner på bmw o de fixa fram en lampa, men man var tvungen att köpa hela sockeln , hållare o lampa i ett. 260 kr. Det var jävligt kass enligt min mening.

M-killen
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.