|
|
|
|---|---|
|
Har hittat denna som jag är intresserad att köpa som vinterbil. Är det någon som känner till bilen eller firman? Länk ------------------------------ Porsche - There is no substitute! | |
| Jag vet ju såpass mycket som att den inte har något M-sportpaket iaf. | |
|
Jo, visst har den M-pkt den har det lilla som fanns på E46 mellan 98-00? Jag klimatkompenserar för din miljöbil. /Andreas |
|
| Är inte det där M-sport 1? | |
|
Exteriört skall det tilläggas - ser nu att den saknar M-ratt och fotstöd bla. Jag klimatkompenserar för din miljöbil. /Andreas |
|
|
Eftermonterade stötfångare fram/bak från M Sportpaket I som fanns till och med 2/01. Den har chromeline = syns direkt att det är eftermontage. Stephan |
|
|
Lite kul att det ingår "Dubbade vinterhjul på 16" aluminiumfälgar" - alla 330 måste ha minst 17" pga av frambromsarna... ;) Men den har sportstolar och xenon, att den är svensksåld gör historiken lättare att kolla. Fyrhjulsdriften är enkel och hållbar, ingen bromsad diff tyvärr. Mvh |
|
| Finns faktiskt vissa 16" fälgar som passar på 330. Vet nämligen en som hade 16" på sin 330i. | |
|
Ok, vad anser ni om bilen då? Är det ett bra köp eller borde jag leta vidare? ------------------------------ Porsche - There is no substitute! |
|
|
Svårt att se på bilden, men är det rost längs med dörrens undersida eller? Är du intresserad utav bilen kan det vara värt att göra ett M test på den. Kan slippa obehagliga överaskningar. Rätt så mycket pengar för denna årsmodell och miltal. Inget negativt med miltalen så, men 70-75000 låter nog mer rimligt tycker jag. |
|
|
Chris87: Där ser man, har läst flera trådar om att 17" var det minsta som gick på. Nån slags specialfälg (från BMW)? Mvh |
|
|
debren: Jag skulle åka och titta på bilen och handlaren för avgörande intryck. 12 månaders garanti är möjlig enligt Solid Bilgaranti: Länk "Small är utformad för dig som köper en något äldre bil och/eller med högre körsträcka. Small omfattar de väsentligaste delarna i bilens drivlina. Denna garanti går att få på bilar som är max 10 år och har en kilometersträcka på max 220 000 km. Exempel på komponenter som omfattas: Airbagmodul, Bromsförstärkare, Generator, Kardanaxel, Momentomvandlare, Motorstyrenhet, Oljekylare, Servopump, Motorns invändiga delar, Startmotor, Viskokoppling, Växellådans invändiga delar. Mvh |
|
|
rob_t_j72: Jag vet faktiskt inte vad det var för märke på fälgen, men den såg ut som den här: Länk Huruvida det var en liknande eftermarknads fälg eller BMW Original kan jag inte svara på. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.