AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
833

Märken på fälg efter däckmontering

He
560
Heinrich
M3 E46 2003
Var idag inne och monterade nya bakdäck på mina bbs challenge.
Blir lite fundersam när montören använder sig av spett !
Som sagt, när man kommer hem finns det märken på fälgarna, inge allvarliga saker, men visst fan blir man förbannad när det innan inte fanns en blema på fälgarna.
ka
1.552
karlhilding
330i E46
530ia E60 -07 Facelift.
Stod du och såg när han tog fram spettet? I så fall skulle du hejdat klantskallen.
Och vill du så kan du ta "obehaget" att reklamera för deras försäkring skall täcka skadorna oberoende hur små de är.
För nu kommer du själv att må dåligt av detta! I alla fall tills du kört på en trottoarkant eller dyl.

"Byta upp sig? Till vad då?"
He
560
Heinrich
M3 E46 2003
Jag satt en 10 meter ifrån och kollade på, allt gick rätt fort..
Skickade ett mail till dom nyligen, och dom bad mig komma förbi och visa upp skadorna på måndag.
Får se vad dom säger om saken!
Ni
17
Niclas73a
Saab 9000CS -98 och Ford Galaxy -01
Ja fy f-n vad surt!

Synd att du inte hann ta en bild med mobilen. De kommer troligen försöka svära sig fria. Det har jag varit med om.
Det en sak om det finns ngn skavank, då gör det inte lika ont om det kommer ngn till men är grejerna i toppskick blir man ju vansinnig.
Hoppas du får upprättelse.

Egentligen skulle man ta för vana att knäppa bilder innan man lämnar i på verkstad eller motsvarande för att ha ngn slags "bevis". Kanske inte hjälper det heller...
La
147
Lasse I
M3 3.2 Coupé -96
Har varit med om samma sak. Väldigt irriterande. Tänkte inte på att reklamera då mina inte var helt felfria från början men ändå... Ett tips är att kolla referenser på tex rejta.se innan man anlitar någon.

/Lasse
He
560
Heinrich
M3 E46 2003
Däckfirman jag anlitade är (STORA) och trode inte detta kunde vara möjligt
Roffa1
TRIST!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.