|
|
|
|---|---|
|
Har problem med en fönsterhiss på min -03:a E39. Det gäller passagerar sidan fram. det klickar i dörren bara när jag trycker på knapparna (både den i förardörren och passagerardörren) låter ut som ett relä men/och rutan rör sig inte. Försökte demontera dörrsidan men gick bet. är för rädd att ha sönder dörrsidan.. lossade på alla clips runt dörrsidan och tog bort två skruvar (en i dörröppnaren och en i ventillationskanalen) men dörrsidan satt fast ändå. finns det någon mer skruv någonstans? Kändes som att den satt fast mitt på någonstans. Någon som vet hur detta går till? Det är inbyggd Airbag i dörrsidan om det spelar någon roll.? BMW 330i E30+V8 = Sant | |
| Mitt på dörren sitter ett större clips som kan behöva lite mer kraft för att lossa. Prova igen. | |
| Kanske detta funkar om man sprayar ner i fönsterspåret o fjuttar på? (OBS! ej på allvar :) )Länk | |
|
som på E34:an ? BMW 330i E30+V8 = Sant |
|
| Man skall lyfta dörrsidan rakt upp/utåt för att clipset i mitten skall lossna har jag för mig. När man återmonterar skall clipset flyttas från dörren till dörrsidan, sedan trycker man dit den rakt in. | |
|
Skall ge mig på ett försök idag då. =) BMW 330i E30+V8 = Sant |
|
Stingrayracing |
Kolla denna: //Lasse Länk |
|
Tack för denna video. =) mu känns det som det inte är några problem. Tack så mycket. BMW 330i E30+V8 = Sant |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.