|
|
|
|---|---|
|
Hej! tänkte bara höra om något kört den kombinationen och om det funkar bra? dvs får man in barnvagnen enkelt? /MVH Patrik (anledningen till att jag inte kan prova är för jag varken har bilen eller vagnen än :)) | |
| Kan inte tänka mig att det är ett problem eftersom jag fick in en Emmaljuna Citycross med sittdelen på i en E46 Coupé. | |
| Har en City Cross i en 320i Touring -01 utan problem. | |
|
Det låter ju riktigt bra faktiskt! tackar! får ni även plats med några matkassar och så då? inga problem för en liten tjej att lyfta in grejerna? (man behöver inte lirka och hålla på?) //P |
|
| Nej tjejen har inga problem men att lyfta in den, Ja nån mat kassa får plats bakom vagnen i min, E91:an är lite större än E46:an tror jag så den går nog utmärk för dig. | |
|
Jag tröttnade mycket fort på kombon E91 + City Cross och köpte en mindre sittvagn. Går inte vagnen in på längden är det hopplöst. Visst går City Cross in men det är tungt och bökigt, övriga saker som ska med får knös in. Skidresan, trippentill sommarstugan eller bilsemestern blir en plåga. Man förstår varför folk köper Volvo då de får barn... Numera står det en XC60 på vår uppfart också:) Tipset är att testa vagnen i bilen innan köp och se om du står ut. MVH Arese |
|
| Kör en lika stor Brio i en 328T E36... Det blir ganska fullt bak, handla går bra, på semestern är det familjen-Taikon packning som gäller.. Den positiva effekten är att lillgrabben säger "vrom-vrom" vid start och kräver torrgasningar så att folk på trottoaren tittar surt. Tanten gnäller om att Opeln var bättre ("rymligare"), men vad vet hon om det? Jag klagar inte på hennes val av symaskin så... ;-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.