AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

6- och 8-Serien
2.270

E31 8-serieägare, vilka finns här?

Sida 2 av 2
Jaha då är det en till e31:a ägare med! Har haft den sedan mitten på Maj å är helnöjd... Vore kul om det blev ngt för e31:a serien här på forumet, men det funkar ju iallafall.
Hade gott /Peter.
Ni
430
Nicke_M
850 CSi
M5 E39
Sam: Det är nog min svarta 850 csi du sett i Göteborg.

F ö otrolig bil med glöm det där med ekonomi.
Och det glömmer man så fort man vrider om nyckeln!!!

Det finns en blå B12 5.7 i Götet. Reg nr börjar på "T" och måste alltså vara importerad nyligen. Och i superskick!

nicke
netz
Å här va en till.De é den goaste bilen jag haft.

Länk

V-12= 12 rätt!
Visa användare
76
ped
e60 535 D Msport -05
e39 528 touring-98
e30 335 tic-84
e30 320 -86
jag har en
jag är sugen på en. Räknas det?

_________
Supercharger: Less stressful, more exhilarating!
Ni
430
Nicke_M
850 CSi
M5 E39
Inte fel om vi kan få mer bilar till "galleriet" så vi kan "hävda" oss med alla 3 och 5-serie som det nästan svämmar över av där.
E31 borde ju vara lika populär för bmw-entusiaster som de andra modellerna när/om man gillar "mycket bmw" och "allt och lite till".

Hade bara fler fått tillfälle att provköra en E31 så hade garanterat många fler också köpt en efteråt...

nicke
mi
525
mikren-6
Alpina B10 3.3 Touring -01
Jag var i ett skede spekulant på en E31. Blev dock lite förskräckt över driftkostnaderna. Visst är E31:an prisvärd om man tittar på inköpspriset, och den är mycket snygg och en skön bil att köra. Kostar dock lite väl mycket att hålla i drift enligt mig... Kanske någon annan gång. En 850CSi var drömbilen under många år, då mitt körkort var färskt.

Micke
Ni
430
Nicke_M
850 CSi
M5 E39
Driftskostnaderna ja...
Kanske ytterligare ett skäl att ha en E31 som entusiastbil?

nicke
Visa användare
76
ped
e60 535 D Msport -05
e39 528 touring-98
e30 335 tic-84
e30 320 -86
jag har en.. men den är ner plockade för tillfället... motorn ska till khöler... mm
Visa användare
3
Macken
BMW 850 iA - 91
Hej!

Här är ytterligare en nybliven 850iA -91 ägare som börjar få blodad tand på BMW och i synnerhet 850 som jag tycker är en mycket vacker kupé. Tänkte anmäla mig till BMW CS bums. Skaffade den i september -03 och kärran är i ypperligt skick - 13200 mil. Men allt snack om att bilen är så tyst....OK V-12:an hörs knappt i normalläget men vindbruset finns och f f a ljudet från 18-tummarna med lågprofildäck. Nya 6:an är kanonfin den också - det verkar som BMW lärt sig lite mer om prissättningspolitik - trots att den är dyr. Man får drömma ett tag...

Macken
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.