|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jaha då är det en till e31:a ägare med! Har haft den sedan mitten på Maj å är helnöjd... Vore kul om det blev ngt för e31:a serien här på forumet, men det funkar ju iallafall. Hade gott /Peter. |
|
|
Sam: Det är nog min svarta 850 csi du sett i Göteborg. F ö otrolig bil med glöm det där med ekonomi. Och det glömmer man så fort man vrider om nyckeln!!! Det finns en blå B12 5.7 i Götet. Reg nr börjar på "T" och måste alltså vara importerad nyligen. Och i superskick! nicke |
|
netz |
Å här va en till.De é den goaste bilen jag haft. Länk V-12= 12 rätt! |
| jag har en | |
|
jag är sugen på en. Räknas det? _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Inte fel om vi kan få mer bilar till "galleriet" så vi kan "hävda" oss med alla 3 och 5-serie som det nästan svämmar över av där. E31 borde ju vara lika populär för bmw-entusiaster som de andra modellerna när/om man gillar "mycket bmw" och "allt och lite till". Hade bara fler fått tillfälle att provköra en E31 så hade garanterat många fler också köpt en efteråt... nicke |
|
|
Jag var i ett skede spekulant på en E31. Blev dock lite förskräckt över driftkostnaderna. Visst är E31:an prisvärd om man tittar på inköpspriset, och den är mycket snygg och en skön bil att köra. Kostar dock lite väl mycket att hålla i drift enligt mig... Kanske någon annan gång. En 850CSi var drömbilen under många år, då mitt körkort var färskt. Micke |
|
|
Driftskostnaderna ja... Kanske ytterligare ett skäl att ha en E31 som entusiastbil? nicke |
|
| jag har en.. men den är ner plockade för tillfället... motorn ska till khöler... mm | |
|
Hej! Här är ytterligare en nybliven 850iA -91 ägare som börjar få blodad tand på BMW och i synnerhet 850 som jag tycker är en mycket vacker kupé. Tänkte anmäla mig till BMW CS bums. Skaffade den i september -03 och kärran är i ypperligt skick - 13200 mil. Men allt snack om att bilen är så tyst....OK V-12:an hörs knappt i normalläget men vindbruset finns och f f a ljudet från 18-tummarna med lågprofildäck. Nya 6:an är kanonfin den också - det verkar som BMW lärt sig lite mer om prissättningspolitik - trots att den är dyr. Man får drömma ett tag... Macken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.