|
|
|
|---|---|
|
passar det eller är det mycket jobb å ändra?? för baksätet kan jag ju inte tänka att det passar? | |
![]() 13.392 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Eftersom E32 har exakt samma framstolar som E34 så vet jag att E38 framstolar inte passar bolt-on i E32. Vet ej hur mycket jobb det är, skulle nog rubricera det som "omfattande". Det är stor risk att E38:ans framstolar är bredare och inte får plats mellan tex b-stolpe och mittkonsollen. Du kanske vill köpa mina E32/E34 framstolar i svart läder? :-) |
|
ja det är intresant vad för stolar?? har dom armstöd? vad kostar dom å vilket skick?? var bor du?? mvh tommy |
|
![]() 13.392 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Det är dessa Länk De har inte armstöd, men jag kan tänka mig att ta bort de armstöden jag har i min 535i E34 och montera till dessa (samma pris) - känner att armstöd inte riktigt passar in i min E34, är mer en E32 grej. |
|
ja dom såg väl fina ut är armstöden svarta dom ocksåå,,,,skit att du bor å långt bort bara, ska se om jag kan komma förbi i hälgen mvh tommy |
|
|
ring mig så kan vi snacka eller om du skickar tel så ringer jag nu är det lägggdags |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.