|
|
|
|---|---|
|
Biltema tillhandahöll från början massor med bilreservdelar och tillbehör. Numera utgör detta bra en liten bråkdel av sortimentet; Sjungande fiskar, gummibåtar, lösnaglar, ja allt konstigt som inte hittat andra återförsäljare. Nu idag står det att läsa under "Delar köpes" i BMWBörsen, "DVD-spelare bytes mot fälgar..." /Kjellemannen | |
emilo |
Micro bildelar har också gått samma väg, dom säljer bildelar i ett litet hörn av butiken. Resten av sortimentet består av resväskor och sånt krafs |
| Jag såg nån som ville sälja en båt under "Delar Säljes" i går. Visste inte att bmw byggde båtar... | |
|
hehe nån som vill köpa ett par golfklubbor?????? :-) D är fegt o släppa gasen! |
|
|
Mmmmm, vilka snygga fälgar man måste få om man byter jämt mot en DVD spelare, 14" plåt kanske...... Mvh Patrik 325i -92 |
|
|
:O) Jag förstårdin poäng Sandgren, men låt oss låtsas att det var min DVD som stod som bytesvara. Då fick man ett knippe OZ fälgar åtminstone... /besservisser |
|
|
Hehe troligt!!!!kanske ett par kantstötta vinda sönderbörnade????? =) D är fegt o släppa gasen! |
|
| ;-) Nu är det inte så att jag nöjer mig med hemelektronik från Claes Ohlsson... Sånt där brukar visa sig igen i bilval etc. Så finns det förstås en massa rika knösar som helt saknar känsla för finnes, som ändå kör BMW, bara för att den uttrycker någon form av ytlig status. | |
|
mmm,å så finns det dom som sparar o skiter i o köpa onödigt tjafs som DVD spelare för o ha råd o köpa grejor till sin högt älskade BMW =) D är fegt o släppa gasen! |
|
| Varför inte köpa både BMW och fina HIFI-produkter? Njuter själv av både BMW och B&O... | |
frazze |
Biltema butiken där jag inhandlar mina ev,bilresdelar Har ej minskat utbudet med bilreservdelar...snarare har det ökat .....att det sedan tillkommet andra produkter Är väl inte att se som något negativt...det är ju istället positivt..mkt bra. Förstår inte era synpunkter... "BAKÅTSTRÄVARE" ---------------- frazze |
|
därför alla kanske inte har råd med det???? D är fegt o släppa gasen! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.