|
|
|
|---|---|
|
Hej Under åren har jag själv lämnat in bilarna på ett antal olika verkstäder. Tillika har jag noterat vissa verkstäder mer kunniga än andra., Det är ju trevligt om verkstaden inte behöver ta ett besök av en E31a som ren lärotid utan har erfarenhet av bilarna då de inte är de mest lättmekade av alla BMWs. Givetvis finns många andra kompetenta mekaniker och de nämnda platserna är givetvis duktiga på andra BMW-modeller. Här har jag upptäckt kompetens: Avesta Ingvar Lundh på Lundhs BiloTrim är kompetenta : Länk Göteborg: Joakim på Göteborgs Bilservice är riktigt vass : Länk Karlskrona: Dr Peter Sareklint som driver : Länk Jönköping: Lennart Rinaldo är en hejare på BMW : Länk Malmö: Dr Tobbe har en vän hand med trilskande E31:or : Länk Stockholm: Borgs Bil i Vällingby, dessutom CS-rabatt : Länk Dr Per driver Larsson Bil&Motorteknik: Länk Sävsjö NIFAB är både duktiga och prisvärda : Länk Västerås: Aros Auto är kompetenta på tjuriga M70:or : Länk Örebro: Herr Israelsson med personal på Bil&Elservice på Pappersbruksallen kan sin sak : Länk Det finns säkerligen andra kompetenta runtom i landet, detta är mitt bidrag. Mvh Asken BMW. Från de bästa, till de bästa! | |
|
Ja då får jag väl späda på denna lista med Bo-Lennart Friberg som arbetar på Lahalls Bil i Kinna 0320-207090. Han har varit med hela resan från start till slut med dessa bilar samt en av de få som jag litar på till 100%. Kan varmt rekommendera denna verkstad och inte de hysteriska priser som märkesverkstäder tar men godkänd av BMW Sverige. /Per |
|
| MYCKET bra initiativ Asken! | |
|
Bokade in mig hos Göteborgs Bilservice för lite genomgång av min bil. Tydligen är det Peter som är experten där. Att Peter själv kör M73 skadar ju inte! :) /AGW |
|
|
Bra initiativ! Några tips på bra 850-mekar i norrland? /z |
|
| Vill utöka en till i STHLM område Länk Viksjö/järfälla | |
| Sven Åke... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.