|
|
|
|---|---|
|
Ville bara vara på säkra sidan och kolla så att det inte finns några problem med att sätta på m5ans sport blås på min 540 m pkt -00 ?. Tänkte sticka iväg och köpa detta : Länk Hoppas på ett bra ljud med nice look på min 540 | |
|
Hej Det där är inget M5 avgas. De har dubbla pipor hela vägen och ingen blindtarm som den där har. |
|
| De där kommer sitta perfekt! Kommer se riktigt nice ut.. Är dock inget org M5 avg utan ett M5 look a like till alla e39or så de kan se ut som M5! Ett sånt system på min 530 skulle inte sitta fel heller.. Vet du vad det är för märke på systemet ? | |
|
Precis. Ett M5 originalsystem går inte att montera på en vanlig E39 utan att modifiera bagagerumsgolvet/reservhjulsbaljan. En M5 E39 har ju inget reservhjul eftersom det inte finns någon reservhjulsbalja pga den plats avgassystemet tar. ___ //Ulf |
|
| Om det bara är utseendet Du är ute efter är det väl OK. Bättre att satsa på ett riktigt sportavgassystem till Din 540a. Tycker själv att det verkar vara bortkastade pengar. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.