|
|
|
|---|---|
|
Tjena undrar vad ni på autopower tycker om er lokala bmw återförsäljares verkstad samt övrig serivice så som försäljning. Vad var bra? vad var dåligt? Personligen så fick jag ett bra bemötande på Novation AB i Uppsala samt en bra deal. Men när de skulle byta kamgivare på min bmw, så upptäckte jag att förarstolen var helt oljig och skitig, jag har den här ljusgråa klädseln så det såg inte så trevligt ut, jag sa inget för att jag "känner" mekanikern som jobba på min bil... lämnade in den på klädseltvätt dagen efter. This is my Bmw 318i. There are many like it, but this one is mine. | |
|
Lätt att få nå skit på en overall när man skruvar och inte märker något.. Behöver man inte hänga meken för.. Däremot kan man ju nämna det och då brukar det inte vara några bekymmer att få ordnat.. EN större handlare har ju i regel egen rekondavdelning så det fixas i ett kick.. |
|
| Jag brukar serva på Wölkes i Gbg. Där sitter de aldrig i bilarna utan att först sätta dit skyddplast över sätet. | |
|
Jag skulle aldrig hänga meken för det, om han nu inte hade repat bilen eller förstört något, då jag själv är mek. Men på VW verkstäder så har dem skydd för både stolen, ratte, och tom växelspaksknoppen. This is my Bmw 318i. There are many like it, but this one is mine. |
|
|
ratten menar jag, glömde, även pappersskiva på mattan. This is my Bmw 318i. There are many like it, but this one is mine. |
|
|
Jag hade protesterat högt om ngn mek hade skitit ner min på det viset! VI lever inte i stenåldern, finns överdrag hos dem flesta verkstäder som dem måste använda! Skiter bilmeken att använda det då förstår jag inte varför man inte ska hänga ut meken? Man får väl visa lite respekt mot folks bilar..... BMW M-POWER |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.