|
|
|
|---|---|
|
Hej alla glad har en e46 330 ci-02 nu undrar jag om det är bara förra sidan el hiss som har automatik alltså när jag ska ta upp den på passagerare sidan får jag hålla inne knappen till rutan är upp det behöver jag inte göra på Förarsidan det räcker med att bara trycka på knappen en gång så går den upp .... och ska det vara sådan automatik på knappen som tar upp alla rutor med ??? med ett tryck så går dom upp ???? | |
| Det ska vara ett tryck för upp och ner för alla rutor som har elektriska hissar. | |
|
Ok Tack då är det bara att börja felsök då. kan det vara knapparna som är trasiga mån tro ?? Mvh:Kristian |
|
| Du behöver inte felsöka det är helt rätt som du beskriver passagerarsidan går ned automatiskt men inte upp | |
| Det skulle kunna vara knapparna ja. De har ju två lägen för både upp och ner. Man märker ganska tydligt att det blir lite motstånd i knappen innan auto upp och ner aktiveras, dvs. knappen går lätt till ett läge där det krävs mer kraft för att få ner den den sista biten. | |
|
Lägg ned Chris du har fel har tokfel.. |
|
|
Ok Tack Jo det var det jag fundera på att det kändes som tvä lägen på knapparna för respektive upp eller ner läge |
|
| Isf är skiljer sig caben från vår förra E46 320i touring -03. Den hade auto upp och ner på alla rutor... | |
|
Jag är på Chris87's sida! Såg detta inlägg igår och testade på vägen hem från jobbet idag och jodå.. automatiskt hela vägen upp om man trycker upp knappen helt funkade på alla rutor runt om. Har en E46 330i -02:a... Så det SKA fungera så :) Testa byt plats på knapparna och se om felet följer med... --- Med BMW'n tar jag alltid en omväg =) |
|
|
Ps.. men med motorn avstängd en stund och bara tändning igång så slutar automatiken på min bil.. Då måste man hålla in knappen hela tiden.. --- Med BMW'n tar jag alltid en omväg =) |
|
|
Ok Tack ska testa o byta plats på knapparna hör av mig om svar :) |
|
|
Hej. Är det knappen det är fel på verkligen? På min cab- 02 går inte rutan upp i autoläge på passagerarsidan? //Jimjam |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.