AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.235

BMW 320i Touring -01 - Bra köp?

Funderar på att byta bil och har sett en BMW 320i Touring med lågt miltal(5600 mil) för 107 000 kr. Se Länk!
Är det ett bra köp? Har idag en bil som är från 2003 men det känns som att det mesta finns i BMW:n hursomhelst. Är Isofix standard i 2001 eller är det optional?

Tacksam för snabba svar
Ks
16
Ksp
325 xi Touring -08
Personligen så skulle jag inte köpa denna.
Varför har den varit avställd sedan 2002-10-07?
Senast godkända besiktning 2000-10-27.

Varför har den stått så många år frågar jag mig.

Kolla noga med tidigar ägare.

// Ksp
Tror inte riktigt heller på denna. Många frågetecken, men om du väljer att kika på den endå, så kolla alla slangar (torrsprickor) osv.

Är du väldigt intresserad utav den, så kan det vara värt att göra ett M test på den. Vill säljaren inte att du gör det.......Då är det något som inte stämmer.
Deras 523iAT-99 har stått sedan 2005... Länk! och deras 520iT sedan 2004... Länk!

Men rekordet har denna 1995års Ford Scorpio... Länk! den har stått i över 12år...

Påminner om Lidingö Bilcenter... Länk

Kul att bilar bevaras även om det inte var tanken från början.

Stephan

Ja, jag såg också att den stått väldigt länge, vilket låter märkligt. Varför skulle en bilfirma göra det? har de inte lyckats sälja den på 8 år?!
Nä, jag tänker inte ens titta på den. Enda anledningen att jag ens tittade på deras bilar var att jag har en Honda idag och de skulle ge ett bra inbytespris på den :)

Tack för er hjälp!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.