|
|
|
|---|---|
| hej alla glada skulle vilja ha lite hjälp angående toning på rutorna runt om på min 330 cab e46 saphire svart.. alla förslag är välkomna vill inta ha den mörkaste i alla fall utan en diskret snygg toning så man ser att det e nån som kör fast inte vem mvh | |
|
Hej, har också en saphire-svart 330 cab, har funderat på 20% runt om på min, tror det kan bli bra. Min bil är redan ganska mörk med taket uppe pga svart skinn. Har du samma färg på ditt skinn? Mvh Henrik |
|
|
hej! A jag har samma kombination svart skinn med svart tak.. har du bilder på 20% toning så man kan se lr liknande.. Här på trim Line i borås tar de 2500 för runt om och de har fem olika steg av toning.. |
|
| Hej. har samma funderingar som er , möjligtvis mörkare på bakrutan? och lite ljusare på sidorna, vet att jag sett en cab med svag toning och det såg riktigt bra ut :) | |
| Är det nån som har lite bilder på olika % steg osv??.. skulle uppskattas mvh | |
|
Här kan du se olika typer av film monterat: Länk Mvh Henrik |
|
| synd att man inte kan se större bilder.. men annars så såg den svarta audin med 5% lr bmw:n längst ner med 20% riktigt nice ut.. vill ju som sagt helst inte ha helt svart utan man ska kunna se att det sitter nån inne i bilen .. | |
| Om ni tänker tona de främre sidorutorna och framrutan gör ni bäst i att spara de pengarna till annat för ni åker så småningom på att riva bort det. Bakrutor är det däremot inga problem med att tona. | |
| Är det nån som vet exakt hur mörkt man kan ha på sidorutorna utan att de ska märka av nåt??.. det har ju kommit en hel del nya bilar med tonade rutor runt om original.. mvh | |
|
Du får i princip inte lägga på någon mörkare film alls där, även den ljusaste toningen överstiger det tillåtna. |
|
| Jag funderar att tona endast bakrutan på min cabbe. Med tanke på att bilen och suffletten är svart och rutan rätt liten tror jag att det kan bli ganska snyggt. Vad tror ni om det? För att tona bak och bakre rutorna skulle så jäkligt kebab ut om man kör nercabbat men vill ha rutorna uppe :P | |
|
kebab skulle va snyggt. nej jag tycker att du kör 35% toning på framrutorna och limotoning bak. har så på min E60 safirsvart. |
|
|
Rock-Star! Har du någon bild på din bil? BMW CS #5206 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.