|
|
|
|---|---|
| Hej alla. Jaha då va man bmw ägare för första gången i livet. skall hämta min 118d nästa vecka. första gången jag köperen helt ny bil 0 mil ska bli skit kul. Har bara kört audi innan ett 10 tal. så jag hoppas jag blir nöjd | |
|
Grattis till en trevlig bil :) Vad blev det för färg, utrustning? Mvh Kristoffer |
|
| Grattis till nya bilen, köpte mig själv en igår:-)) | |
| AMET: Vad tycker du om bilen? | |
|
Bmw Berra, har inte hämtat ut bilen ännu. Det blir troligtvis nästa tor-fre, kan knappt bärga mig känner mig som ett litet barn.... Men den lilla svängen jag tog med bilen räckte gått o väl, var bara o slå till. |
|
|
Ok |
|
|
Kul för er båda audinisse och AMET. Som jag förstått det är 118d great bang for the buck, tror du kommer att bli nöjd. 130i har jag ingen uppfattning om förutom att det inte kan vara helt fel så att säga. Själv har jag inte köpt NY bil men min 318i-94 ersattes av 318i touring-03B, 12600 mil. Maken till välskött bil har inte skådat ett öga. Inredningen som ny! Utanpå bättre än man kan begära. Riwa |
|
| grattis båda två :D 1-serien är en mycket fin bil och man sitter som ett barn bakom ratten trots att jag bara har en 116 | |
| Tack för ett jätte trevligt mottagande! det blev en marrakesh brun metallic. comfort+edition lifestyle paket xenon m.m. Säjer som någon annan här på forumet, Man väntar som ett litet barn på julafton. Den blir väl lite slöare än audin 200+hk. men den jag provkörde med samma motor hadde ju mycket bättre komfort, audin har ett väldigt högt däckbuller som blir tröttande vid längre resor. | |
|
Grattis till ett mycket bra val. Den går mycket bra trots den lite mindre motorn. Som du säger så blir 200hk svårt att matcha, men tror inte du blir besviken ändå. Alltid kul att köra och går mycket stabilt för att vara en liten bil. Och vilken färg du valt sen!! Den är skitsnygg! |
|
|
Jag upplever min 118d -09 som ROLIG att köra. Superb väghällning och snål. Jag tror du blir nöjd. |
|
| Skönt att höra! När man går och väntar i 2 veckor så hinner man fundera om man gjort rätt val eller inte, Ska hämta den nu på fredag. Givetvis blir den ju slöare. Min tidigare bil låg på litern, och denna skall ju gå på ca:0,5 skatte befriad i 5 år fri servis o.sv. så det blir ett biligare ägande. om man räknar bort inköps priset ;-) När man köper nytt så måste man ju räkna till sin fördel. Det blir lättare att motivera då. HaHA fan va det är långt till freda,Suck. | |
| Håller med dig Audinisse långt till fredag, ska hämta min med då. | |
| Grattis guys till era nya fina bilar :) | |
| Jag vill också hämta ny bil:) lika skoj varje gång:) hoppas ni blir nöjda med dom:) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.