|
|
|
|---|---|
|
Nån som var på Anderstorp idag? Tjohej vad det skrek om GT vagnarna, speciellt Ferrari bilarna. Men ETCC var bättre underhållning publikmässigt.... Synd bara att regnet jävlades med publik, förare, arrangörer etc. hela dagen :( | |
|
Jag var där... Och drunknade nära nog. Jävligt gott ljud i de där bilarna! -( ALPINA POWER )- MVH Alecci |
|
|
Var där och hejjade på Ekblom. Man tycker att lite grus på stigarna istället för jord skulle vara något att satsa på men blev ganska blöt. Fanns en gammal "race-ALFA" vid depå ingången, den hade gott ljud. /Janne |
|
|
någon som lägger upp bilder därifrån? www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! |
|
|
Jajamensan. Jag var där och fick mitt Sport Club medlemskort signerat av hr. Ekblom. Han satt brevid Tony Ring som frågade efter mitt Ferrarimedlemskort varpå Ekblom säger till honom, - "Tyst nu, du skall inte få honom att byta ner sig!" ;-) Sedan stod jag och snackade diffbroms med Ekblom i ett par minuter. Mycket intressant... Mvh / Micke R |
|
|
Jag var där! Synd att det regnade... Såg en snygg gråmetalic E30 med stora fälgar på parkeringen, någon här på forumet som äger den? MVH Niklas - Uppvuxen på E28 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.