|
|
|
|---|---|
|
En vän till mig funderar på att köpa denna 530d hos autoclassica i Ystad. reg är AXE495 går ej att länka till deras hemsida. 21,000mil för en 10 år gammal dieselbil från tyskland låter lite lite tycker jag. Eller vad tror ni eller vet ni något annat om just denna bil? | |
|
Fullt möjligt miltal, de flesta jämnåriga dieseldrivna E39:or hos BMWhandlare i Tyskland har rullat mindre, 530dA-10/98 med 112tkm och mest extrem 525dT-11/01 med 35tkm för €25900. De båda E34:orna hos BMWhandlare har rullat 241tkm-94 och 307tkm-95. Undersök AXE495 (import 06 eller senare) och se hur pappren och framför allt bilen ser ut. Stephan |
|
|
Knepigt bilen har varit 2 månader i Sverige innan den kommer till Autoclassica Att bilen varit i trafik sen 2001 i utlandet är också jätte konstigt men måste vara ett skriv fel om det inte är någon sorts provbil som jag iofs inte tror Miltalet vill jag inte diskutera det är som vanligt när man köper en beg bil man måste kolla upp det så gott det går efter konstens alla regler Det behöver inte vara omöjligt Sen är bilen inte full utrustad men det kan man ju alltid diskutera vad som är full utrustad Ha deT |
|
|
Hoppla jag läste fel bilen har varit i Sverige sen 2007 så den har bara varit i trafik utomlands i 3 år Ha deT |
|
|
Länk hmm konstigt exemplar byggd 9/01 skall vara modellår 2002, men trots den har den gamla ratten. Knappt 6år har den rullat utomlands, 1äg i Sverige är bra ring han/hon och lyssna av. Stephan |
|
|
Jag håller med Stephan om ratten och den ratt du haft in din 330d har nog varit snarlik men inte likadan. Kanske den såg ut så här Länk ___ //Ulf |
|
|
Jag var inte med i matchen tittade på deras -04 och på den har de tagit bort regnr. Mitt fel !!!!!!!!! Ha deT |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.