|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Philip Den första och fjärde du länkar till verkar vara riktigt fina. Den andra har fel front samt tredje har rullat en bit. Synd att Sverige marknaden är aningen begränsad, blir till att avvakta ett tag tills ett bättre objekt dyker upp. Man vet aldrig kanske poppar upp en pärla på blocket :) förhoppningsvist! |
|
|
dobo: Problemen behöver inte kosta så mycket att fixa, men ok det är ju inget kul kanske att börja meka det första man gör på denna typ av vagn...Blodiga knogar och trångt för det mesta.. I slutändan så kostar den som du antytt en redig summa pengar att få ordning på, tänker mest på det där med rosten.. Vad gäller ojämn tomgång osv kan man naturligtvis inte säga någonting om, men i bästa fall är det kanske bara en service som behövs, iaf en "bra början" :) Typ stiftbyte, tändkabelfix, fördelarlocken o rotorerna.. Men naturligtvis "inget kul" med grenrörsläckaget som du skrev, det kändes spontant som det jobbigaste i mekanikväg att börja med tillsammans med rosten :/ Men en 750 köper man nog inte för dessa pengar när motorn nu gick som den gick och rosten kräver rejäla nappatag, du gjorde nog rätt :) Mvh Janne. |
|
|
Det var faktiskt mest pga rosten jag backade. Jag är inställd på att den bil jag köper kommer troligtvis ha lite småfix, det får man räkna med men denna hade lite för mycket fel i mina ögon. Man får leta vidare helt enkelt. Är öppen för alla slags e32or. |
|
|
Har haft lite tankar på en ev förs nu igen,men var hittar man en E32 i orginalskick igen?? Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
Trucker Om du nu skulle vilja sälja din 740ia så är jag en seriös spekulant fastän jag inte vet hur den ser ut och så. För följer man din blogg här på autopower med vad du gör med dom övriga bilarna i din vagnpark så känns det redan ganska bra att ärva en bil från en som du. Mejla eller powerposta om intresset finns. |
|
|
När jag tänker efter så finns det faktiskt rätt gott om E32 här på tomten, och det är speciellt en som bara stått och tagit garageplats de senaste åren. Jag kanske drar iväg en beskrivning till dig dobo. /Mats J |
|
|
Mats J Beskrivningen mottages mer än gärna! |
|
|
Denna då? Länk Visserligen saknar den skinnklädsel men inget annat verkardet som. 11 ägare totalt med firmor sedan 1995 eller 1998 tror jag. Ägaren verkar ärlig som skriver upp bristerna på bilen iaf. Nån som vet nåt om bilen i fråga kanske? |
|
|
Den verkar ju ha trevligt mycket med utrustning! Skinnsäten går ju faktiskt att eftermontera om man tycker men behöver det. Men rent allmänt brukar textilsäten sänka priset på en E32. Men om du köper bilen så kör ett tag och se om du trivs med textilsätena, Trivs du inte får du spana efter utbytessäten. Men jag tror du måste hitta säten med minne för att bytet skall vara enkelt. Säten till E32 brukar inte vara så dyra, men det är lite pyssel. /Mats J |
|
|
Jag hoppar nog den bilen efter lite info som jag fått. Jakten fortsätter.... |
|
|
Länk Hittade en riktigt fin e32a efter en hel del letande :) |
|
|
Kul att du hittade en vagn till slut som föll dig på läppen :) Lycka till med kraftverket ! Mvh Janne. |
|
|
Grattis, ser mycket fin ut,är mycket avundsjuk på framstolarna, bromsen är fartens värste fiende |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.