|
|
|
|---|---|
|
Fick en bra start på forumet och har läst mig till en massa men... Har klurat ut att jag har en MK3 (cd?) navigator i bilen. Den vägrar ladda original cd:n från bmw's digitala vägkartor. Jag tro faktiskt att själva spelaren kan vara kaputt! Den står och går även utan cd i och jobbar och jobbar. Jag har ingen Navigations meny på min 16:9 skärm och funderar då på vart jag skall börja fel söka?! Stoppar jag in skivan maler den runt på den ett tag sedan spottas den ut för att åka in igen etc... Har ett blå och ett rött knäpp spänne på baksidan med byglar som låser på plats men även en liten ynklig small svart sladd som trycks fast. Första nav systemet jag har haft och har bestämt mig för att den skall ta mig fan fungera med! =) Ingen aning om software version alls?! Finns ju fina MK3 med version 31/32 på evil bay i England. Men tydligen så är kompatibiliteten mellan olika versioner mindre bra, eller kan vilken MK3 som helst bytas ut.. isf blir det inte så dyrt. Kanske laga den gamla senare och kränga... Som ni märker kan jag absolut allt om navigations system och software versioner etc.. Så all hjälp är bra! LOL Mvh Rasmus | |
|
Om du ändå funderar på att byta så byt till en MK4. Lite dyrare men *mycket* snabbare och tar Dvd-skivor vilket innebär att du kan ha hela europa på en skiva. Bytet är plug-and-play (tar flera minuter om man har tummen mitt i handen). |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.