|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Är det någon som har fått Inpa/Ediabas att fungera med S50B30? Jag kan bara köra "VNC för S50 M3" Skulle vilja ha så man kan läsa lambdavärdena... | |
|
Funkar hur bra som helst på min INPA att kolla allt. Men för att kolla lambda och live data osv så räcker detmed en OBD2 läsare oxo ju.. Jag kör trådlös BT OBD2 så slipper man kablar och alla värden rakt in i laptop eller tel(android) |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Brukar vara svårt på bilar före-96 att få livedata mm, begränsas av bilen inte av programmet ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Ok, jag misstänker att min INPA programvara inte är komplett då det kommer ett meddelande om "Missing file" Det är version 3.01, jag har version 5.0 också men då finns inte DME 3.3 för S50 med det är bara MS... Vilket program kör du med för OBD2? |
|
| Tjena! Nu har jag tagit tag i detta igen, filen jag letar efter heter DME338K2.prg och DME338K2.ipo och finns i mappen Ediabas\Ecu Är det någon som har den skulle jag vara väldigt tacksam om jag kunde få del av den.... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.