AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
31.051

Förslag på fälgar M5 E39

Sida 2 av 2
Visa användare
1.589
bag
BMW CS #08225

E36 316i Compact -99
E34 520i Touring -94
E46 320iM STCC Edition Sedan -04
med tanke på ditt senaste inlägg så är väl kanske inte detta något av värde. men jag gillar style 32 fälgarna dock finns de inte som 19" men 18" eller 20".
Programmer. Nädå jag tar inte illa upp, Mycket pga att jag inte betalat nått för fälgarna. Om vi säger såhär, Grannens e60 står uppställd på tegelstenar just nu:D skämt å sido, dom hängde med vid köp.
Men man har ju olika smak och tycker att dom är passar ganska bra ändå. jag hade dock föredraget fälgar med bred fälgbana då jag är lite svag för just det.
Jag respekterar Programmers åsikt men jag kan ändå inte säga att jag tycker detta ser mindre stöddigt ut än original M-Parallell 65 Chrome Shadow :-)

Länk

Länk

Mvh Philip
Buspelle
Kan det bli bättre än originalfälgarna. Tycker personligen att just dessa sitter allra bäst på M5an.
Fan va M6 fälgarna såg stöddiga ut... Gillar vanligtvis inte denna typ av fälg, men bilen på bilden du länkar till såg det faktiskt riktigt grym ut.... Men nog inget för mig.. (tror jag iallafall)

Gillar också breda fälgbanor....

Någon som vet vad en lämplig sänkning kan vara fram/bak om man kör 19"
Visa användare
164
Leif Svensson
X3 2,5 -04
Hyundai Santa Fe -17
Hartge är också min favorit, men då i Classic utförande....
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
wannabedivers: Jag har sänkningsfjädrar från K.A.W. 50/30 om ja inte minns fel.

ea
473
easy rider
M5 e39 2002/6
BBS LM
När jag letade fälgar låg det en uppsättning original M6-hjul till salu med uppsvarvat centrum till 74,1 mm till ganska rimliga pengar. Stöddigt är det!

Mvh Philip
Vad tycker ni om denna modell? Har noterat att just denna inte passar, men vad tycker ni om modellen?

Länk
Eller dessa.. Liknande som länken innan men kanske går bättre i färg till Carbonsvart? Finns i 20" :)
Länk

Bra tråd! är också ute efter något nytt!

Vad kan man få för en uppsättning orginal e39 m5 fälgar ca? Två är i princip sprillans nya och två av dom är det lite småskador på, Bra framdäck, bak bör väl bytas om inte alltför lång tid??

PederF: Prisspannet tycker jag ofta ligger mellan ca 6000-12000 för orginalarna... Skicket avgör!
Eller vad säger du Philip? Du har ju haft koll på marknaden ett tag!
Jag håller med. Varför ville ingen sälja när jag letade originalfälgar? Haha ;-)

Mvh Philip
Behåll original fälgarna. det ökar attraktions värdet på bilen när du väl bestämmer dig för att sälja
Snygg M5 du har Decerto! M5 E60-hjul gör sig riktigt bra.

Ångrar man sig sedan finns originalhjulen kvar i tryggt förvar :-)

Mvh Philip
Bu
354
Budda80
BMW 525 -93
Opel Calibra -91
Ska det vara BBS ska det vara BBS LM

SECOND PLACE FIRST LOOSER
Ja
155
Jago
M5 -00
XC90 D5 R-design -11
Maserati Ghibli -95
530dA-05
Oz Superleggera 3! Länk

Fingerspitzgefühl.
Självklart ska orginalarna följa bilen!! Inte sälja....
Philip man får tacka för dom vänliga orden.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.