|
|
|
|---|---|
|
Länk Var och tog mig en titt på den här idag. Makalöst fin. 12 ägare förvånar mig lite. Någon som vet mer om bilen? Sechs macht Spass! Mina bilar: Länk | |
|
12 ägare tycker inte jag e så farligt. Är en seriös firma som säljer oxå |
|
Gee |
Kan ju vara bilfirmor också bland de 12, Har bara positiva erfarenheter av jarls dem är mycket bra att ha och göra med och kan sin sak. |
|
Är du på jakt efter en så har Ppf bäckis en till salu på deras forum den såg riktigt nice ut : ) Man ska inte prata med fula människor, dom kan få för sig att det är ok att se ut så |
|
|
Länk Man ska inte prata med fula människor, dom kan få för sig att det är ok att se ut så |
|
|
Jag är inte ute efter en coupé men tack ändå. Sechs macht Spass! Mina bilar: Länk |
|
|
Ingen som vet något mer? Sechs macht Spass! Mina bilar: Länk |
|
| Slog du till? | |
|
Oh, yes! Sechs macht Spass! Mina bilar: Länk |
|
|
Grattis! Alpinagrönt är snyggt! Mvh |
|
|
Tack! Sechs macht Spass! Mina bilar: Länk |
|
|
En av de fräschaste bilar jag ägt hade haft en sisådär tiotalet ägare. När annonsen låg ute var den relativt död. Dålig bild och många ägare, det gjorde att den var helt ointressant för många spekulanter. Jag lade några dagar på att kolla upp historiken och när jag åkte upp och kikade så var jag den enda som bemödat mig att kika. Och vilken belöning - superskick! Så många ägare säger inte alltid hela sanningen, även om man förstås måste kolla upp det. Gratulerar till köpet och lycka till med Alpinan, jag gillar verkligen B3:an! |
|
|
I det här fallet visade det sig att bilen bara haft fem-sex riktiga ägare. Har fått hela listan av T-styrelsen och det är uppenbart att den flyttats mellan familjemedlemmar och mellan leasing och företagsägande fler gånger än det funnits olika ägare. Försäkringskostnader kan ju varit ett av skälen. Bilen är dessbättre helt ärlig, svensksåld, full bok, lågmilad. Ska bli underbart att hämta den om en vecka! Jag inbillar mig att det här är en bil man kan hålla fast vid ett tag. Nu blir det dock först årligt studiebesök till Bayern... Sechs macht Spass! Mina bilar: Länk |
|
| Grattis till bilen. | |
|
Grattis! Den B3:an har jag länge varit sugen på. Snygg färg, alpinastripes och automat är helt rätt. Hade jag haft plats hade norpat den före dig :) Fick du ner den något i pris då den legat ute ett tag? |
|
| Tack! Vilken tur att jag hann före då! :) Lite rabatt ordnades. | |
|
Vilken bil. Jag tror inte att jag någonsin kommer vilja byta... Någon som har en uppfattning om hur många B3:or det finns i Sverige? Sechs macht Spass! Mina bilar: Länk |
|
|
Snyggt val. Var själv och tittade på den för ett tag sedan men valde att inte gå vidare då jag fick för mig att en touring skulle vara bättre. Fast vi kanske ska köra omvända roller den här gången, du har bilen ett tag först och sedan köper jag den :-) |
|
| Travel in style: Din satans teaser upp med bilder nu då!!!!!!!!!!!!!!! | |
| Gött! :) Kan inte se annonsen men jag förväntar mig en bild eller två :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.