|
|
|
|---|---|
|
stolt ägare av en E32 730 V8 92a Automat hur ska man kunna köra en annan bil efter att man har haft en BMW V8 liten men tuff :) åker i 140 och och den ligger på 2000varv och soppa mätaren visar att den dra 0,9 otroligt men sant :) finns det någon bättre känsla än att äga en BMW V8 och ljudet vid gaspådrag så frågan är kan man gå på en anna bil efter att man har haft en BMW V8 | |
|
Håller med, njut ett tag innan du provar en med 12'a för då blir du ännu saligare. mvh. Lasse ## Köra BMW 7'a, det är livskvalité ## |
|
|
Vill du ta "steget"(jaja ;)) till en sexa med större motorvolym än din motor och samtidigt ha ett mustigt ljud och dessutom är den inte slöare än din V8:a så rekommenderas en fräsch 735 M30 E32... Härligt ljud i den spisen och dessutom karaktär åt det lite sportiga hållet, dock absolut ingenting att jämföra med tolvan eller den större åttan :) Men visst, dom flesta 735:or idag verkar ju inte vara mycket att hänga i julgranen, slitna, rostiga och allmänt vanvårdade...tyvärr. Mvh Janne. |
|
|
Tjenare jo sant Bmw och v8 är mycket fint kör själv en E34 540I 6vxl M60 motorn o den går mycket fint och billigt drar 0,75-0,80 landsväg mellan 90-110kmh på högsta växlen varvar den bara 1750nm helt sant=) Men nu är det E32 vi pratar om sjuk komfort o kvalite=D kör själv en E32 735IA -92 M30 den går mycket fint o drar inte så mycket som man tror 0,89 0,90 samma som E32 730IA mycket bra motorer båda 2 tycker jag=) kul att folk kör E32 måste ja säga har bara sett 3st olika denna sommaren och då är inte min inräknad så E32 börjar bli sällsynta nästan alla är krockade eller upprostade eller skrotade tråkigt;( OCH SVAR PÅ FRÅGAN MARIO1 KLART DET FINNS ANDRA BRA BILAR EN BMW E32 730!! HEHE DET ÄR ATT DU KÖPER EN E32 740IA ELLER E38 730-740 HAR MAN ÄGT EN 7SERIE KAN MAN NOG INTE NÖJA SIG MED EN EX E39 JA KOMMER NOG BYTA TILL EN E38 EFTER MIN E32 FAST HAR JU BARA HAFT DEN I 4VECKOR OCH ÄLSKAR E32 MVH JOCKE! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.