|
|
|
|---|---|
|
Länk | |
|
Oj oj oj Hemskt :O säpo får väl skaffa några etanolbilar..som dom sen kör på bensin |
|
| Tja, vad skal man säga?! :-) | |
|
:-) "en gentleman reser aldrig med mindre än tolv cylindrar framför sig.." Mvh Jocke W |
|
|
Kommentarerna i artikeln är sanslösa. Säpo åker BMW för att de finns bepansrade i rätt skyddsklasser och det gör inga svenska bilar - that's it. Sedan att man kan tycka att Nilsson special vehicles borde kunna spotta ut en rätt bepansrad S80 är en annan sak men dessa existerar inte idag. ------- //Lövet |
|
| precis jag la precis in en kommentar, men det kanske är för mycket begärt att de inavlade som läser kommunistbladet ska förstå. | |
|
Att politiker sammankopplas med lögner och dubbelmoral är väl inget nytt? Nu kanske det inte var lämpligast att välja en BMW 550 som bruksbil...hade ju räckt gott och väl med en 535. "Riktiga män kör diesel" |
|
|
Jag eldade massa gamla kvistar och löv på tomten i helgen. Undrar hur många års körning det utsläppet motsvarar? dessutom drar jag igång elden med avlagd motorolja. |
|
Verdi |
Det här med att politikerna ska föregå med gott exempel i precis alla lägen är en sjuk tanke. |
| Herr.Bayer: det är inte hennes bruksbil utan en säkerhetsklassad säpo-bil. | |
|
Säpo får införskaffa en skottsäker hästavagn så även de miljömedvetna kan åka säkert utan att ha dåligt samvete. |
|
| Kört om hästen har gaser i magen!så det går nog bort,krika! | |
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
men varför satt hästen inne i BMWn? "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." |
| Kävlingepågen: klockren. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.