|
|
|
|---|---|
|
Hej jag undra om de har hänt ngn att cd sitter fast i cd spelaren på bmw e46?? jag trycker på eject knappen men cd kommer inte ut man höra bara massa ljud men cd vill inte ut. va kan jag göra eller vem kan jag gå till för att fixa det?? tack | |
|
På de flesta spelare finns ett litet hål för att med en nål, spik eller ett gem trycka in och reset á spelaren. Gick bra hos mig. Strax under CD-intaget |
|
|
Hände mig för flera år sen, lät det vara kvar över natten. Prova igen dagen efter då fick jag ut den. Boven för mig var ett klistermärke på skivan som gjorde att skivan vart betydligt tjockare än normalt. BMW M-POWER |
|
| Samma sak hände (flera gånger dessutom) med min E46 för några år sedan och precis som "GINO" säger så lät jag den vara över natten eller några timmar efter att stängt av bilen sen kom den ut. | |
|
killar jag har väntat nu sen igår typ tills nu det har inte kommit ut jag tycker på eject knappen man hör massa ljud som att de förösker tycka ut cd elelr ngt men cdn kommer inte. det finnas en lite prick som blinkar röd e den den du menar man ska trycka på för att få ut cdn ?? trode inte det fanns spån på bild cd spelar trode de fanns bara på datorer ska komma imor.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.