|
|
|
|---|---|
|
Vad tror ni om denna E46:a? Länk Fin bil med trevlig spec, bilfirman lär ha en del lik i bagaget om man kollar tidigare trådar på Autopower. Sechs macht Spass! Mina bilar: Länk | |
| Alltid roligt med "fullutrustad" bil som inte är det ... Kassetspelare känns inte fullutrustat inte heller tygsäten ... | |
|
En "100% rostfri" 9 år gammal E46 som gått (minst) 13000 mil känns väl inte så troligt... MVH Christofer |
|
|
Nu är det ju iof inte tyg utan Alcantara, tycka vad man vill om det.. bandspelaren innehåller navigatorn och det ska sitta en cd-växlare i skuffen. Fullutrustad är den knappast, men med 2001-års mått mätt väldigt välutrustad. Mvh Henrik |
|
|
Alcantara är till största delen polyester. Knappt ens tyg med andra ord. Kollar historiken från ursprungslandet också. |
|
|
Ja, fullutrustad är den ju knappast. M-sportklädseln har jag inget emot, den ser trevlig ut tycker jag. Dessutom har den här bilen svankstöd vilket jag verkligen saknat på sportstolarna i E46. Andra tips eller rekommendationer beträffande bilen? Sechs macht Spass! Mina bilar: Länk |
|
|
Bara att kolla upp den ordentligt. Leta lackskarvar och rost. Se till att du får historiken uppkollad även i Tyskland. Kostar några kronor hos lokala bmw handlaren men det lönar sig i längden. Mvh Henrik |
|
| Undvik den handlaren | |
|
Tack för input. Kunde man beställa en M-sport utan alu black/silver cube-listerna? Sechs macht Spass! Mina bilar: Länk |
|
|
Inget för mig, kollade den idag. Rost på ena A-stolpen och i bagageutrymmet där domkraften sitter, samt smårepig runt dörrhandtag. Ena framskärmen skadad längst fram. Hade inte tid att invänta ägaren som var på drift så det blev aldrig någon koll i servicebok osv. Sechs macht Spass! Mina bilar: Länk |
|
|
Vilken skräll... MVH Christofer |
|
|
"M-sport packet" var ordet... /Erik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.