|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Där har jag också varit förbi Bmw och fått mina rostskador godkända för garantiåtgärd. Bubblor under nummerplåt samt uppe i hörnen under rutan. Ingen lånebil under tiden dock. Blev hänvisad till hyrbil. Har ni andra fått lånebil under tiden? |
|
|
Har haft bilar inne tre gånger för roståtgärder och aldrig fått lånerbil. Finns säkert de som lyckats prata till sig en lånebil men det normala är nog att man inte får det. ___ //Ulf |
|
|
Är det så att BMW snart tillfogat sej ryktet om Gevalia som Opel innehaft tidigare ? Tycker att kvaliteten hos BMW dalar när det gäller rostangreppen. När skall dom lära sej? Tveksamma ingrepp står att läsa här på AP bland de som drabbats utav rost på nya bilar etc. Olika bemötanden samt åtgärder,dvs inget konstruktivt och lika i dessa fall. Inom den närmaste tiden skall jag köpa ett nytt objekt,men frågan är om det blir någon ny bimmer pga allt detta? Körglädjen uppväger inte detta med rosten så jag har börjar kika allt mer på Grannen Audi... |
|
|
Alex84: när det gäller rosten så är väl ändå E60/E90 bättre än sina föregångare även om det självklart inte är acceptabelt alls med rost på en 3 år gammal bil. ___ //Ulf |
|
| Har bubblor i hörnen på bakluckan där glasluckan går igen. Känns inget vidare, hur är kvaliteten egentligen? Bilen är bara inkörd känns det som, ska det vara så på en ny bil? Jaja, tur man har garantier. Hoppas F11 är bättre? | |
|
Ser man till de trådar och inlägg som skapas här på AP så finner jag att det inte verkar vara något lägre antal rostangrepp på E60/E90 än de tidigare modellerna? E46/E39 modellerna är idag ganska många mot E60/E90 modellerna,så rapporterna lär inte minska för de sistnämda menar jag? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.