|
|
|
|---|---|
|
Lite info BMW 728i -86 E23 24000mil Tysklandssåld INTE EN ROSTFLÄCK! (Sommarbil sedan -97) Alla bromsar bytta, likaså kopplingscylindern. Inga vinterdäck. Någon uppfattning om pris på detta toppex?, Segovia | |
|
Tja, dessa E23:or står ju inte högt i kurs(enligt mig och många andra) trots att vagnarna i vissa sällsynta fall är riktigt fräscha osv.. Jag skulle gissa att någon kanske skulle vilja betala 15 papp för denna fina rostbefriade vagn, men "normalexemplaret" står i max hälften av det.. Obs! Min värdering nu, osett och ovetandes om utrustning(t.ex aut eller man låda?), sollucka?(el eller man), servicehistorik, motorns skick rent generellt(topplocket renoverat eller annat ?) sommarhjulens skick och dimension etc. etc. Mvh Janne. |
|
|
Tack för svaret! Ursäkta en okunnig, varför står E23 inte högt i kurs? Segovia |
|
|
Tja, nu har det historiskt varit så att 7:orna fallit i pris så som dom flesta andra bilar... Egentligen mer än dom flesta andra bilar iom ett högre utgångspris s.a.s., därmed inte sagt att det inte går att sälja för ett högre pris mht utrustning och "samlarobjektsstatus" och skick. Nu har det inte blivit något samlarobjekt ännu, men kanske så småningom. Just nu verkar det dock vara så att dessa bilar inte är där...än. Men en hyfsat fin E23:a kanske går att sälja dyrare än vad jag skrev...Jag vet ju inte, men jag TROR det inte. Beror egentligen alldeles på HUR fin vagnen är, varken jag eller någon annan kan ju veta det mht den knappa beskrivningen och inga bilder osv osv.. Är bilen i utställningsskick blir det säkert en annan femma, men då talar jag verkligen om utställningsskick.. Är det du som äger den nu eller har du tanke att köpa ? Mvh Janne. |
|
|
Ok, såg nu själver att du äger den.. Mvh Janne. |
|
|
Länk Segovia |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.