|
|
|
|---|---|
|
Hej, Min spindelled är hel slut på 328, och jag har pratat med BMW och dom sa att jag måste byta hela bärarmen, Dock slutade han diskussionen med att det finns försäljare som har enbart spindelleden men han visste inte vilka Har läst runt lite på forumet och ser att det finns folk som bytt spindelleden enbart vart köpte ni spindelleden? höger fram är det som ska bytas MVH | |
| Mekonomen. Ad center. Biltema | |
| Meyle tillverkar länkarmar med utbytbara spindelleder. Mend det passar inte till original länkarmar. | |
| Länk | |
|
Enligt BMW och mekonomen så säljer dom enbast hela bärarmen och inte lösa spindelleder och jag vägrar byta slitage delar för det priset, Hittar inte på schmiedmanns sida? Men jag mailar victor nu och hör efter. Och biltema hittar jag inte heller på mvh |
|
|
Okej, victor löser det! han har varit till stor hjälp många ggr! // Alex |
|
|
enligt viktor så finns inga spinderlleder lös, men jag vet att folk har bytt enbart dom, vart tusan köper dom? Mekonomen, Nej BMW, Nej Biltema, Nej schmiedmann, Nej kom igen mer tips?!!! någon måste ha bytt |
|
|
MECA Länk har spindelled Länk som passar till Meyle länkarm. mvh/ Anders |
|
|
beställde min spindelled på bilbolaget. antar att de tog hem den från nått ställe. men de fixade det iaf. också till meyle länkarm. BMW ownz |
|
|
Jag har en 325ci 2004, hur kan man se om man har Meyle länkarm? Finns lösa spindelleder till dem... /Janne Surf Or Die!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.