|
|
|
|---|---|
|
hej! Har en bmw e39, 2003 med vanliga busniess stereo paketet, testade med brända skivor här om dagen och de funkade självklart inte i bilen. Tror ni de skulle hjälpa att slänga in en professional stereo? Är ju lite lessamt att köpa en skiva med 1 bra låt på och ressten skit på. Vad är det skillnader mellan business och professional stereon? Tacksam för svar! | |
| Det skall gå fint att spela brända skivor i Buisness stereon, dock så klarar den nog inte att läsa mp3 skivor. | |
| okej, har endast testat vanliga brända skivor inte mp3. Är det min laser som är kass då eller? | |
|
Hade samma problem med min stereo på min e46. Jag tog och öppnade stereon och rengjorde lasern mkt försiktigt (den var dammig) sen läste den alla cd-r skivor Värt ett försökt, lycka till! |
|
| okej tack för tipset! :) men kan tillägga att den läser skivorna ibland när bilen stått ett tag, men direkt man lyssnat på radion så vill han ej läsa skivorna. | |
|
Jag hade business stereo in min E46 och den kunde läsa av brända skivor dock inte MP3 format. Annars svaret till ditt problem kan finnas här, koppla på bilens cigg-uttag och kör på. :) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.