|
|
|
|---|---|
|
Fick blankt papper från besiktningen på min E39:a idag (20640 mil). Som tack fick Pärlan en tvätt idag och ska fylla tanken med V-Power i morgon. Va livet kan skönt ibland :) | |
|
Sweet , grattis Någon rost ? |
|
|
Bara lite vid tanklocket, och sen skymtar grundlacken på vissa ställen. Skönhetsfläckar bara :) |
|
| bara att gratulera .. min 523:a hade gått ca 24000mil och gick alltid igenom fläckfritt.. fick bara anmärkning på att framlapan var lite feljusterad.. e39:an är verkligen en kvalitetsbil och det ända negativa är rosten | |
|
Grattis :) Alltid lika skönt o bara köra rätt igenom :P Min e39:a fick en etta på vindrutespolingen pga inkompetent besiktningsman... Dock har den ingen rost :) |
|
|
min 540, 19800mil gled igenom... trevliga bilar av god kvalitet. - Grattis. //PB |
|
|
Min S70 -99 gick oxå genom prickfritt, med perfekta värden. Den har gått 25800 mil och har absolut INGEN rost alls! Måste vara bättre kvalitet på mitt svenska stål, mot ert tyska? Eller hur? :D Hahaha! ;) // Erik |
|
|
Trevligt =) Min gick fint genom också, dock från 2001 och 12900 mil så inget speciellt =) Dock hade handbromsen dålig verkan då jag inte användt den pga automatlåda. Men nu funkar den efter lite användade =) Fyfan rost är ett jävla skit, har i tanklocket jag med, dock har jag fixat det själv men inte supersnyggt fast det funkar o syns inte utifrån iaf. Har även precis fixat bubblor på huven ett område på ca 1 x 1 cm nere nära emblemet. Vart helt ok med spackel och spray, men inte perfekt, nu är jag sugen på att lacka om huven för jag är perfektionist, men vet inte om jag vågar pga färgskillnader :( |
|
| jämför E39 med andra bilar på bilprovningens hemsida så ser ni snabbt att den i princip är bäst i sin klass ! den slår volvo v70, Toyota mm. | |
|
Kom nyss hem från bilprovningen = Inga fel = Blanktpapper :-) Skönt 9100mil och dom såg direkt att bilen ej är körd på vintertid, men ändå rost bubblor på plåten under skuffluckan samt tendenser till rost vid tanklocket , rostskydd har nog bmw misslyckats med tycker jag... Hade en S70 97,a i över 10år och ingen rost alls på den.................. |
|
| Min gamla 540 -94 24500 mil utan katalysatorer gick igenom senast UA, slå det om ni kan ;) | |
Na 752 F11 520 xd -15
F11 520d -11 (såld) E34 535 -90 (renoveras) 523i -99 E61 520d 08 (såld) E34 518 -95 rostfri! E34 520 nr 2 (reserv) E34 520 -90 (såld) E34 525 -92 Sladdbarnet (Schrott) |
jag med :) blankt papper !! :) men rost på bakluckan (sedan) :( |
|
Heinz_Keller vem är S 70 ? :-)))))))))))))))))))) Ha deT Ps. man svär inte i kyrkan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.