|
|
|
|---|---|
|
tja. har luftat i 3 omgångar i 30graders lutning och efter bilen stått och blivit kall så är det 1/3 vatten kvar i kärlet. asså bra långt under kall strecket. varken mer eller mindre. när den blir varm är det lite över de strecket. har fyllt på men den verkar inte vilja ha det. kan inte se att det runnit ut på backen heller (regnat och stått på gräs/grus/asfalt). denna nivå blir automatiskt om jag fyller på mer eller inte.... har kört kanske 7-8 mil och den håller tempen exakt där den ska. stått på tomgång 20-30 min utan att bli för varm och fläkten nyper ej åt. när jag luftade med bara vatten 10 mil hemifrån och nödlagad kylare kan jag inte minnas att det blev såhär då jag körde en vecka så till jobbet. iofs läckte den lite vatten (synligt) så man fick fylla lite då och då.. på tomgång blir det tokvarmt i kupén så tycker inte det skall vara luft kvar. eller har jag helt enkelt luft kvar? läcker det när jag kör? men kan inte se att det läcker när jag står still och gasar. BMW ownz | |
|
verkar fungera som det skall nu. dock jävlas givaren till nivån hela tiden, fast jag gjorde rent och fint innan. "check coolant level, se over manual" skit också... BMW ownz |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.