|
|
|
|---|---|
|
Hej Funderar på att sätta in en ipodanslutning. Ipoden kommer då att hamna i handskfacket.Visas låtarna i displayen? visas albumen var för sig eller.....? har en e91 -07 | |
|
Visas ingenring på display min vän. Billigast och lika bra är att köpa dig en Hi-Fi kabel för 20 spänn där du sätter in den ena änden i AUX och den andra i iPoden så funkar det lika bra. Varför slänga flera hundra om inte nån tusing på så onödig pryl. "Riktiga män kör diesel" |
|
|
Herr.Bayer: Har du ens testat Ipod-kittet som finns till E9x? Vad jag hört och läst så visas titel och artist samt att man ska kunna gå igenom album. Länk med info: Länk |
|
|
Det verkar vara lite oklart hur det funkar, men tråden Chris87 skickade ser det ut som man kan få till det. Annars får man nöja sej med skönsången under huven. 335d |
|
|
Jag har iPod anslutning i min E90. Förra ägaren pungade ut till BMW runt 5000 för detta! Knäpp, säger jag bara. Hur som helst så sitter kontakten i handskfacket. Vid anslutningen så tar bilens stereo helt över iPoden, på displayen ser du allt. Kataloger och låtar, rubbet. Ganska så onödigt dock eftersom ljudet är inte bättre än via Aux-ingången, enda skillnaden är att man styr iPoden via stereos kontroller. Och så spelar stereon Mp3 alldeles utmärkt... Boldly goes where no BMW has gone before |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.