AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.468

Fullutrustad 325d, jo pyttsan!

BM
707
BMW-Jonas
M2 beställd!
Förvånansvärt många som skriver oriktiga annonser. Här är en av de värre på sista titen.

Säljaren anger bl.a att den har M-sportpkt. Samt att den är fullutrustad.
Var är skinnet, navin, luckan, ljudpkt osv osv...

Är folk så omedvetna eller är det rena rama bluffförsöket??

Jonas

BM
707
BMW-Jonas
M2 beställd!
Å här kommer länken :)

Länk

Jonas

Visa användare
2.407
amullo
-18 F31 320da x-drive Msport
-10 Ducati Multistrada 1200s
Vilken pajas..

//amullo
Visa användare
2.403
StefanL
BMW M340i Touring -21
MB CLK
Rails?!?!
Är han själv medveten om felaktigheterna i annonsen.

//Stefan

Mina bilar:Länk
Visa användare
1.024
Alf_VON_Sil
BMW X4 20d
Jeep Wrangler YJ
"Skogsbesten"
Det finns många drömmare. Jag tror ibland till och med att de tror de själva att de har fullutrustade bilar. Det finns väldigt få Svenska bilar som är full utrustade. Men vi bli bättre och bättre med att sätta i utrustningen i våra nya bilar.

När jag letat begagnad bil så faller 9 av 10 pågrund just att de är snikutrustade. Skillanden är stor mellan välututrustad och fullutrustad, där de senare knappt existerar.

//Kristian
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Med tanke på rails i texten så känns det som den är kopierad från någon annan annons...inte allt för ovanligt.

Kom ihåg när jag för ett antal år sedan la ut min 540iAT på annons att det inom två dagar dök upp två andra annonser på E39T som i stort sett var copy/paste av min annonstext. Min 540 var mycket välutrustad och båda de andra annonsörerna hade givetvis missat att ta bort vissa saker som deras bilar inte hade.

___
//Ulf
Ca
1.442
Carlee82
335ia e92 ´07 Frozen silver
328ia Touring ´96 Svart
330ia limo `03 Svart
garaget.org/Carlee82
Runt 90% av alla nyare BMW på blocket, oavsett kaross, har ju m-paket enligt säljaren. Håller med Alf om att många svenskar tycker att en bil är fullutrustad så länge den har Klima, skinn, 4x elhissar och CD-spelare :D

Verdi
Jag "fullutrustade" en 335:a på skoj i konfiguratorn på bmw:s hemsida. Bruttopriset hamnade en bra bit över 700 tusen. Även en fullutrustad 320d borde hamna kring 600 tusen.

Men då kryssade jag medvetet i alla val så att den skulle bli så dyr som möjligt.
He
1.208
Herr.Bayer
Audi A6 TDI -2012
M-paket my ass...den e inte ens halvt utrustad. Häng inte upp dig på vad folk skriver, leta istället vidare det du e ute efter ;)

"Riktiga män kör diesel"
ma
68
mannfalk
325i E90 2007
Har han ändrat annonsen? Nu står det inget om M-paket eller rails mm..
Visa användare
8.662
Grelle
Audi E-tron 55 -22
Seat Leon ST -17
Han kanske läser här, eller så har nån påpekat problemet för honom.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.