|
|
|
|---|---|
|
Kylaren sprack och vattnet for ur. Frågan är hur länge toppen klarar sig utan kylarvätska? var ner och snuddade på rött på tempmätare ca 20sek innan jag slog av. Rullade sedan in på parkeringen. Vet dock inte hur länge den han gå utan vatten förutom när jag såg den började lysa rött. Ska fixa kylaren imorrn. Men hur märker jag om något annat tagit skada? Tryck i slangar? vatten i oljan? Rycker vitt? Är det vad man kan titta efter? | |
|
Oj, svårt att säga. Min gick kylaren på och den höll inte. Den stängdes av så fort bilen gick upp på rött. Har du tur har den klarat sig, Jag fick ett jäkla tryck i slangarna samt omöjligt att luft den. Åkte till en bil verkstad och bad dem mäta hc i kylet vilket låg på 250. Är nog det enklaste att få reda på om toppen eller liknande har klarat sig eller ej. Jag ska byta motor i min då det blir det billigaste samt snabbaste alternativet för mig. Gör bytet själv ihop med en polare. Lycka till... Marcus Kylén |
|
|
Så pass :( fy fan vad tråkigt om toppen varit. Blir lite extra jobb då. Får se efter jag monterat dit ny kylare då, bara hålla tummarna |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.