|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Niclas116 bara vad jag tycker :) går varje dag o brottas mellan vad nästa bil ska bli. Högst står givetvis en Ford Focus RS 300hk. Ford eller BMW jag har inte några problem att gå från BMW till något annat märke bara det känns rätt typ Mazda3 MPS (ej provkörd). Focus ST225 är en favorit men fick stå tillbaka när vi köpte BMW n. Frugan fick lite som hon ville o jag fick mitt båt :) mitt andra stora intresset. Så i min värld ligger golfen långt ner på önskelistan. |
|
|
Vilka här inne knackar/känner/trycker/smeker/luktar/greppar/lyssnar inte när ni kikar på en "ny" bil. |
|
| skönhet ligger i betraktarens ögon :) | |
BCR |
Skulle köpa en 130i men det blev en VW Golf GTI för tre år sedan... Köpte först en ny GTI -08 och åker nu en ny GTI-10 och måste erkänna att jag inte ångrat mig ännu. Detaljkvalitet och körgläde är faktiskt i BMW-klass vilket förvånade mig rejält. Golfen är dessutom praktisk och har bättre utrymmen än 1-serien. Framhjulsdriften maskeras riktigt bra genom den elekroniska diffen och det är först vid forcerad bankörning man kan sakna bakhjusdriften. 2.0 TFSI motorn är fin och det går väldigt enkelt att plocka ut mer effekt genom omprogrammering. Kan bara instämma i nedanstående: Länk /Håkan - BMW är roligast på två hjul - |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.