|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
| JWO: du har nog gjort det bästa bytet.. om ändå jag hade råd :P | |
|
Min nästa bil blir en BMW men jag har ingen aning om vilken. Det beror väl på hur mycket råd jag har när jag skall byta bil nästa gång. Alexander |
|
| jag börjar bli riktigt sugen på en 135 coupe eller nya mini coupe som kommer inom kort.. får nog spara lite pengar först heheh | |
| Har svårt att bestämma mig vill nog gärna va kvar med 1 serien men men nu tittar jag åt Saab 9-3 aero 2.8t. vi får se hur många 130i alternativ 120i som finns att välja mellan vid nästa bytte. | |
| BMW X1 2,3d | |
| flash slå till på en 130i så slipper du att fundera i fortsättningen, du kommer inte att ångra dig. | |
|
Gärna något med fyrhjulsdrift efter att ha sladdat runt med tvåhjulsdrift och friktionsdäck... X1 1.8d/2.0d xDrive eller A4 Avant 2.0tdi quattro. X1an står dock högst på önskelistan. |
|
|
Jag vet BMW berra 130i står högst på listan. Kanske blir 1 mellan år med en 120i samt vi behåller nog 116i till frugan som jobbbil. Får se hur priserna ligger till hösten och utbudet på beg 130 alternativ 120. Sen tycker jag att våran är rätt satt i fjädringen då måste en med M-paketet vara lite mer hård i fjädringen o det vill jag inte ha. Kanske åker till rejmes i helgen dom har en 120i med M-paketet så jag får känna på bilen. |
|
| Tycker inte det är någon större skillnad vad gäller stötighet mellan M-sport och utan. Den största skillnaden tycker jag ligger i vilka fälgar/däck som sitter på. | |
|
var och provkörde en SAAB 9-3 2.0t vector biopower. Trevlig bil med helt ok motor där ligger jag i lä med min bmw. Men när man kommer till körskänsla mm visst saaben var snygg och hade sköna stolar det är svårt att beskriva bmw n har något som saab inte har i dagsläget. Saaben hade dubbade vinterdäck som jag tyckte mer ljud in i kupén än min bmw med dubb. I motorvägsfart tyckte jag att den stora skillnaden kom bilarna mellan BMWn ligger som ett strykjärn medans saaben känns nervös och sen avgörande för min del väldigt mycket vägljud plus bullrig vindkänslig då inte i sidled utan ljud in i bilen. Var riktigt skönt o med ett leende jag satte mig i bwnn o körde där ifrån. |
|
| Måste rätta lite Saaben hade odubbade vinterdäck | |
| provat 3-serien? | |
|
Nej Marcus555 inte än. Riktigt sugen att få prova en 325i men finns ingen tillgänglig hos någon handlare i Norrköping. |
|
| Blir en X1a eller x3a :) | |
|
Kommer troligtvis byta 1an mot en Golf R Alt. Z4 M //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
Vi letar ny bil till sambon just nu. 130:n har precis gått 8000 mil och det är dags för något annat. En 335xiT hade suttit fint men utbudet av xi är minimalt. Kanske får leta 2wd. Någon 335 ägare som är sugen på 130 kanske?? München |
|
|
Ska åka prova den här i morgon. Länk Svart blir inte det men vill se om man fattar tycke för en. |
|
|
flash gordon. Jag tittade på den i går, såg väldigt fin ut. //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
Jag den ser fin ut men svart vill jag inte ha. Hinner inte i dag får se i morgon. Stefan du byter bil ofta ? :) |
|
|
Den här BMW n skulle jag kunna glida omkring i. Länk! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.