|
|
|
|---|---|
|
Finns det något trix för att få ut en fullständig på en bil, förutom de tre sista ägarna som man enkelt kan få uppgift om. Mvh, Per-Magnus | |
| Min e60 kollades av bilfirman som sålde den. De kunde se alla ägare, men det krävdes nog någon form av inloggning. Vet ej vilken sida de kollade på. | |
|
De kollar i ett system som kallas InfoTorg som är det system som bilhandlare använder för att exempelvis göra ägarbyte på en bil. Så om du känner en bilhandlare kan du be dem skriva ut alla ägare. ------- //Lövet |
|
| Länk | |
|
Carfax har bara senaste 3 ägarna också och ger exakt samma uppgifter som du får av Transportstyelsen. Värdelöst. ------- //Lövet |
|
|
Jag pratade med Transportstyrelsen idag, och de var nu villiga att ta fram fullständig historik på min E24:a. Något de inte kunnat tidigare. Den har varit i Sverige sedan 1991. Det verkar bero på vem man får prata med hur samarbetsvilliga de är. Tack för tipsen! Mvh, Per-Magnus |
|
|
Okej då vet jag det. Har endast använt Carfax för att kolla upp en bil från USA. Då tyckte jag det funkade fint, men som sagt har ingen aning om hur Sverige versionen är. /Rikard |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.