|
Sida 4 av 5
|
|
|---|---|
|
"Får hon en ny Ceed för 59000:-? Man får ju även räkna med svindyra service på märkesverkstad så länge man vill ha garanti. Vilket test var det du läste? Finns säkert många billia Koreanska bilar som kan slå betydligt bättre bilar om det bara handlar om inköpspris..." Nej, du får ingen ny Ceed för 59'. Men du får en bil du åker förvånansvärt bra och riktigt billigt i. Är Kia verksräderna speciellt dyra? Annars kan du kan serva på vilken verkstad som helst eller själv om det utförs fackmannamässigt. Var någon svensk biltidning typ Teknikens värld, AMS eller nåt som låg hos frisören. Bilen vann på totalen där givetvis ekonomi var en faktor av flera. |
|
|
Kan man verkligen tillgodose sig 7 års garanti om man servar på en oberoende verkstad? Min reaktion var främst för att 59´ är svindyrt för en skabbig Corolla -00. Vad har en ny Ceéd med det att göra? Ämnar man att köpa en bil i 60-kronorsklassen så köper man antagligen inte ny bil för från 155´. MVH Christofer |
|
|
Nu är bilen äntligen såld. Kom en svensk trevlig kille och köpte den. Ett fynd för honom. |
|
|
sålde en s60 häromdagen, fick bra pris på tele och bestämde plats och tid. allting bra så långt.. vi träffades och han kollade läget, kanon tyckte ja då han verkade reko. och när man minst anar det så svänger en bil upp bakom oss och ut kommer 4 PERSONER med ej svensk bakgrund och blir väldigt hotfulla och de slutar med att om inte dessa fick X antal kronor så visste man ju aldrig vad som kunde hända !!"!! blev chockad och visste ju inte riktigt va fan man skulle göra. men ju mer ja tänkt på detta så va alla inkl. köparen med på detta, så se upp upp för denna typen. kan ju säga också att han utger sig för att heta ROGER från GBG !! känner någon annan igen sig så säg. kan dessutom tillägga att bilen ligger ute på blocket igen !! |
|
Verdi |
Sålde du den? Och det är "Roger" som har lagt ut den nu? Eller backade du ur? |
| jodå ja sålde den ,, ville ju inte riktigt ta pengar ur egen ficka om man säger så för att ge till idioterna. men de ska också sägas att bilen hade sina skavanker "tjejkörd i 4 år hehe" och nu har den blivit välvårdad :) .. så skulle inte rekommendera den till någon till nuvarande pris. och ja "Roger" ..!! | |
|
Inte underligt att SD får många röster................kanske ett par till nu. "Byta upp sig? Till vad då?" |
|
Verdi |
Det finns rötägg av alla slag. Funderade på det igår. Först klippte jag håret där det bara jobbar invandrartjejer, sen köpte jag en ny telefon av en invandrare på Phonehouse. Sen tränade jag med invandrare på gymmet. Inga problem alls. Alla var jättetrevliga. Och tjejen som klippte mig var riktigt het. :=) |
| Håller med Verdi. Hellre ett mångkulturellt samhälle än en ankdam med inavlade rednecks... | |
| Det ena behöver ju inte utesluta det andra... | |
| nu va de ju inte riktigt det de handlade om. försäljning på blocket och helt plötsligt är de en invandringsfråga, folk är känsliga märker man ju ! | |
Verdi |
Nej, inte alls. Svarade mest på vad karlhilding skrev. :) |
|
Kan du länka till den e60 som "Roger" säljer? //Marin |
|
Verdi |
Länk |
|
Länk Kolla mobilnr på hitta. |
|
Verdi |
Yes, där kan du hitta namn och adress på personen ifråga, som inte alls heter Roger. Visade han inte något id-kort vid köpet? Eller är telefonen "lånad"? |
| Hur sålde du den för? Hoppas du fick ett pris du var nöjd med och inte sålde den för att du blev tvingad?! | |
|
Samma säljare: Länk Mycket att göra nu för "Roger" |
|
|
Samma säljare igen. Överlag så ska man ALDRIG göra affärer med personer som jobbar med "Alla bilar köpes". Vissa sysslar med hotfulla metoder som ovan, andra försöker sig på förmedlingsbedrägerier. Länk Länk Länk ------- //Lövet |
|
|
Problemet jag haft när jag sålt bilar här på slutet är den strida strömmen av zigenare som ringer på en sekund efter att annonsen kommer ut Tyvärr har jag missat det några gånger i telefon, men direkt jag ser den blänkade loafer skon sticka ur bilen sjunker mitt intresse att sälja med 100% |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.