|
|
|
|---|---|
holmis54 |
Jag är väldigt sugen på att köpa en M3:a och har hittat två intressanta objekt. Objekt1: M3 Coupé -97 *8900mil *Santarin blå *Servicebok *Digital klima *ASC *Airbag *Färddator *Farthållare *All el *Cd-Sound *Alacantra *RH-Fälgar (Svarta) *M-sänkt *Välvårdad. Pris: 175 000:- Rimligt? Objekt2: M3 Limo -95 *11 000 mil *Daytonaviolett *2 färgat helskinn *Träinredning *18" fälgar *El taklucka *Full servicebok Pris: 145 000:- Rimligt. Jag tycker bägge dessa bilar ligger bra i pris, vad tycker ni? Ska jag slå till? Tacksam för alla svar. |
|
Ja priset är rimligt på båda. Säger som jag brukar stämmer milen och skicket är bra och ditt helhetsintryck av bilen / säljaren är bra är det bara att göra affär. Har du råd ska du satsa på -97an är mitt tips. Lycka till. |
|
|
Tjenare. Håller med acey. Har du råd, så köp -97:an. Den kommer nog att hålla värdet lite bättre samt att jag tycker den ligger mycket bra i pris. Inte för att -95:an är dyr heller, men -97:ans är nyare bil. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
tqs |
Sen har väl 97an S52-spis och 95an S50? Aldrig fel med lite högre toppeffekt. |
| Tänk inte för mycket på effekter och motorvolymer. Köp den bil som du tycker känns mest rätt och tänk på att du en gång kanske ska sälja bilen. Prestandamessigt är skillnaderna SMÅ. Det viktiga är att det känns rätt. | |
|
.. M-POWER!!!!!!!!! |
|
|
HAr kollat upp den blåa m3an som skall vara en 97a. Det ÄR en 96a. Det säger bmw i alle fall + att den har den gamla ratten i. Bara så du vet!! Mvh Anders M-POWER!!!!!!!!! |
|
BMW. |
Låter kanonbilligt tycker jag, framför allt på 95:an. |
star |
Holmis54: Känner igen den dära Santoriniblå,18" RH antiracitgråfälgar... Såg du den i motorbörsen??? Den var till salu på mobile för ett par månader sedan, 150´ begärde dom på firma vilket lät som ett väldigt bra pris! Denna var senare till salu på tv4 text-tv för 159´ Så gör en koll med bmw angående milen samt ett m-test! Mvh Richard |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.